bewegen van ons kindje

hallo daar!ik heb een vraagje misschien een beetje raar,maar ik ben nu dik 34 weken zwanger en nu de bevalling dichterbij komt begin je je toch steeds wat ongeruster te maken.zal wel alles goed zijn met het kindje en hoe zal het eruit zien.maar mijn vraag eigenlijk is of meer vrouwen dit ervaren.ons kindje schopt soms op steeds dezelfde plek en bijna steeds dezelfde tijd ertussen.en ook zegt men dat het kindje kan volgen als je de buik doet wrijven en zo contact kunt maken maken met je baby.maar dat wil bij ons niet echt lukken.zou dat wat kunnen betekenen of hebben meer vrouwen dit (en dit gevoel)
 
Hoi Peggy,

als je de kleine constant voelt op dezelfde plek met kleine tussenpozen zou het kunnen zijn dat de kleine de hik heeft. Dit heb ik zelf al een aantal keren ervaren en moet er iedere keer om lachen.

Ook heb ik gehoord dat je inderdaad contact kan maken met de kleine door met je hand over je buik te gaan. Ik weet niet vanaf wanneer je dit contact kan maken. Ik ben zelf nu 29 weken en 5 dagen zwanger, maar ik kan nog niet voelen hoe de kleine ligt, dus het zal nog wel even duren voordat ik contact kan maken.

Groetjes Monique
 
Hoi

Ik denk ook dat je baby de hik heeft. Als het een soort schokjes zijn zou het heel goed kunnen. Mijn zoontje had het ook heel vaak. Je voelt op een gegeven moment echt heel duidelijk het verschil tussen schopjes en de hik hoor. Wat je zei over contact maken op je baby, bij mij klopte het ook hoor (was geen gevoel maar echt).Zodra ik me hand tijdje op 1 plek lag, kwam hij naar me toe of als ik zachtjes tikte tegen me buik. Meestal als je rustig ligt of zit. Ik weet alleen niet meer hoeveel weken ik was  toenik echt duidelijk contact had.Maar niets om je zorgen te maken hoor. De ene baby is heel bewegelijk en de ene baby is iets rustiger.

Groetjes Nancy
 
Terug
Bovenaan