bewegen

Hallo,Ik ben dus stikzenuwachtig,we hebben morgen namelijk een zeer uitgebreide echo om te kijken of de baby helemaal goed is mee gegroeid dit keer,mijn dochter was namelijk veeeel te vroeg en veeeel te klein geboren!! Ik ben morgen precies 24 weken zwanger,hoe zit het bij jullie met het voelen van de baby? Heb soms het idee dat het niet meer echt heel erg aan het rondraaien is,wel schopjes!! Misschien zijn het de zenuwen geen idee maar zou heel graag willen weten hoe jullie rond deze tijd het bewegen van de baby ervaren!! We gaan er morgen vroeg maar voor,hoop dat ik dit keer niet hoef te liggen daar en af te wachten wat er komt!!!
Liefs San
 
Hoi, ik ben nu 20 weken en voel sinds een paar dagen wat beweging in m'n buik. Ik hoorde van mijn vk dat je die bewegingen de eerste tijd nog maar heel onregelmatig voelt. De baby is nog niet zo heel erg groot en kan net zo liggen dat je het niet goed voelt. Niet te veel zorgen maken hoor (makkelijk gezegd, weet ik) en succes morgen!

groetjes, Maria2
 
Hoi San,ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook 8 dagen plat gelegen in het ziekenhuis en is mijn dochter geboren bij 30.6 weken. Mijn vraag is aan jou na je te feliciteren met deze zwangerschap: hoe ben je hier weer aan begonnen en hoe ga je nu met je zwangerschap om ? Ik ben wel al bezig en heb inmiddels ook een mk achter de rug maar blijf het eng vinden en helemaal nu met die mk erbij. XXX
 
Terug
Bovenaan