bewegen

Hallo allemaal,

Ik heb het idee dat de baby sinds 2 dagen van positie is veranderd en nu met de beentjes naar beneden ligt. Als hij of zij schopt dan voelt dat erg vervelend helemaal onderin mijn buik. Het gevoel is een beetje te vergelijken met het schraperige gevoel als je een uitstrijkje laat maken. Ik ben nu bijna 26 weken zwanger, volgens mij is er nog genoeg ruimte in de baarmoeder om te draaien, maar wie herkent dit gevoel??

Groeten
Claudia
 
ik dacht ook dat mijn zoon naar beneden lag met zijn benen omdat ik hem beneden voelde schoppen maar toen ik bij de vk kwam lag hij met zijn hoofd beneden blijken het mijn armpjes te zijn die hij steeds achter zijn hoofd legt of gaat duimen(dat was tenminste op de echo te zien geljk toen ik hyet voelde)

ik was toen 24 weken zwanger

nu ben ik 17 weken en ligt mijn kleine met zijn hoofd naar beneden maar steeds iets naar links of rechts nooit in het midden(ik heb dus steeds een stel hele rare bulten in mijn buik, mijn navel zit al dagen niet meer waar hij hoor)

groejes
 
Mijn kleintje ligt elke dag weer anders volgens mij. Met 26 weken lag hij met zijn koppie naar boven(volgens de vk) en dat kon je idd goed voelen in je darmen en blaas zeg...
Maar de andere dag ligt ie weer "goed" en dat voelt wel wat prettiger!!
Maar hij heeft inderdaad nog genoeg ruimte om te draaien.

groetjes
 
Hallo,

Toen ik met 26 weken bij de gyn voor controle ging lag de kleine nog steeds met zijn hoofdje naar boven , de volgende dag gingen we voor een pret echo naar hoofd dorp en toen lag hij opeens met zijn hoofd naar beneden .
Wel heb ik dat gevoeld op weg naar hoofddorp in de auto dat hij draaide .
Mar ja toen wist ik natuurlijk niet wat hij daar allemaal uitspookte in mijn buik.
Nu ligt hij nog steeds met zijn hoofd naar beneden , ben nu 37 weken .
groetjes anja
 
Terug
Bovenaan