bewegen

Ik ben 25 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik voel de baby vanaf 19/ 20 weken elke dag wel een aantal keer maar sinds gisteren voel ik de baby bijna niet. Kan dit komen door het warme weer?? De verloskundige heeft de vorige keer verteld dat je tot 28 weken de baby niet elke dag hoeft te voelen. Toch maak ik me zorgen. Wie van jullie heeft dit ook (gehad)?

Groetjes Jany
 
Ik had met 24 1/2 week dat ik niets meer voelde en ik had al leven gevoeld vanaf 15 weken. Was erg ongerust, kon gelijk bij de VK terecht en alles was goed de kleine lag er ineens heel anders voor en lag tegen de placenta aan te trappen daarom voelde ik niets. Bel rustig je VK op want beter dat dan dat jij ongerust bent.
 
Ik ben nu 28 weken en voelde 2 weken terug de kleine ook een paar dagen minder/niet. Volgens mij was het toen anders gaan liggen, maar ik kon zelf niet goed plaatsen hoe.

Liefs
Lot
 
Ik ben 26 weken zwanger en voelde de baby afgelopen week ook veel minder. Volgens mij kwam het door de warmte. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de baby anders is gaan liggen.
 
Ik voelde de kleine vanaf mijn 20e week pas voor het eerst, en dan was het meestal savonds, maar dan denk je zolang ik het elke avond voel is het oke, sinds afgelopen week (ben nu 30 weken)voel ik het overdag heel erg, de kleine is erg actief..het kan idd dat je je baby een week niet voelt, het hoeft niets te betekenen, maar als je je erg ongerust maakt dan moet je de vk bellen, daar wijzen ze je ook altijd op, voel je het normaal veel en ineens niets meer dan is het idd niet goed..en als je je hand een tijdje op je buik leg, schopt de kleine er dan niet tegenaan? meestal moet dat wel het geval zijn...zou me iig niet teveel zorgen nog maken meis...

Groetjes
Susanne
 
Terug
Bovenaan