bewegen

Hoi meiden,

De laatste paar dagen voel ik de kleine niet zo hard meer schoppen af en toe en beetje heen en weer schuiven en dat was het!! Moet ik daarvoor de vk weer bellen, ik bel al zo vaak met vragen en klachten, ik ben nu 29 wk en 4 dagen.

Hij blijft volgens mij ook steeds in dezelfde houding liggen. Ik maak me hier erg druk over vooral als ik hier lees dat sommige zelfs wakker worden van het getrap.


Groetjes Liz
 
als je elke dag wel zo'n beweeginkjes voelt zou ik me niet zo druk maken. ik ben nu 31wk en de bewegingen zijn ook iets anders aant worden. meer golf bewegingen, en heel af en toe een forse schop. terwijl het eerst leek of er een konijntje in mijn buik aant stampen was hihi...de kleine zal wel minder plaatst hebben. en wakker worden doe ik er ook niet echt van hoor. die van mij is s'nachts vrij stil en begint s'morgens. maar ik slaap m'n hele zw.schap al mega slecht, dus ik lig zowiezo om het uur standaard wakker.
en die van mij ligt ook nog gewoon stuit! het kan nog draaien. maak je niet teveel druk of bel anders ff je vk, maar als je iedere dag wel iets voelt zou ik me geen zorgen maken.

gr. sandy
 
Hoi Liz,

Volgens mij is het wel normaal, ik heb dat ook gehad dat getrap overging naar geschuif.

Nou heeft die van mij nooit hard getrapt maar ik voelde hem toch wel regelmatig. Ik denk dat hij vanaf een week of 30 alleen nog maar schuift en draait bij mij. Naarmate hij minder plek kreeg, zoals de laatste weken, voel ik hem meer schuiven.

Toch vind ik dat als je je zorgen maakt, je toch eventjes moet bellen met de vk, daar zijn ze voor.

groetjes, Jane 37+1
 
Hoi Liz,
Ik zou me geen zorgen maken, ik heb ook het idee dat ik de baby minder voel als een paar weken terug.
Ik voel ook af en toe een soort golf beweging en soms een schopje, maar niet meer zo veel, ik heb ook het idee dat je eraan gaat wennen.
Ik voel snachts ook helemaal niks en ik slaap ook bijzonder slecht, moet er soms wel 5 x uit om te plassen!
Ik vind het wel erg prettig om hier op het forum te lezen dat ik niet de enige ben die soms over vanalles zit te piekeren.

groetjes Margriet 31+3 weken
 
Terug
Bovenaan