bewegen

Hoi allemaal, ik heb ff een vraagje, ik heb altijd het idee gehad dat een baby veel moet bewegen, ik ben nu 27 weken zwanger en ik voel de baby al goed vanaf 20 weken maar ik voel heb nu de laatste 1 1/2 week niet meer zo vaak, soms voel ik wat bubbels in mijn buik en dat geeft me dan weer een goed gevoel, maar als ik de baby een dag of 2 niet voel dan ben ik meteen bezorgd om de baby, ik wil weten of meer vrouwen hier last van hebben, ik moet volgende week weer naar de vk en o wat zal ik dan opgelucht zijn als ik het hartje weer ff hoor.

groetjes monique
 
hallo,

ik ben nu zwanger van mijn derde kindje.
De eerste twee kindjes hebben het in mijn buik ook zeer rustig gedaan.
Ik voelde ze maar af en toe.
Maar er zijn gewoon drukke baby's en rustige.
Dus je hoeft je geen zorgen te maken als je echt ongerust bent moet je gewoon je verloskundige bellen dan kan je vast iets eerder komen om even het hartje te horen.
veel succes.

groetjes
carmen
 
Gewoon even je vk bellen. Ik meen dat je nu in principe dagelijks je kindje zou moeten voelen. Maar het klopt wel dat later in de zw schap er minder beweging is, omdat je kindje minder ruimte heeft.
Ga anders eens vaker rustig liggen en voel aan je buik. Veelal reageert je kindje dan vrij snel met een bons.
 
ik geloof dat je tot de 27e week je kindje iedere dag zou moeten voelen,daarna kan het wat minder worden,maar vraag toch je vk even want ik weet het ook niet zeker hoor!!
 
Met 27 weken heeft je kind nog voldoende bewegingsruimte, dus als je aanmerkelijk minder beweging voelt zou ik gewoon de vk bellen, daar worden ze voor betaald.
 
Ik heb een heel erg rustig kindje in mijn buik die ik soms wel vier dagen niet voel. Ik voelde het voor het eerst met 21 weken en wachte vol spanning tot de bewegingen meer zouden worden maar dit is nooit echt gebeurd. Op echo's en bij de vk is steeds alles goed. Nu bij 35 weken voel ik hem eigenlijk pas meer dan dat ik de afgelopen weken heb gedaan.

Maar als jij je ongerust maakt moet je altijd even de vk bellen.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan