Bewegen

Hoi,
Amy is sinds haar geboorte enorm beweeglijk. Haar armen, benen en hoofd zijn bijna niet stil te krijgen. Als ik haar uit haar ledikantje ga halen ligt ze soms ook helemaal overdwars terwijl het lakentje toch goed aan beide kanten is ingestopt voordat ze gaat slapen.
In mijn buik was ze ook al ontzettend druk. Herkent iemand dit?? En hoe gaan jullie daar mee om??
Groetjes
Audrey
 
he audrey,

daar zijn we weer!
tijd om de overstap te wagen naar de mama-met-baby-forums nietwaar?
maar ff terug op je opmerking
alli jet was in buik ook een giga druk kind
en nu dus ook
en vreselijk sterk
armpjes, nekjes, beentjes, the works
valt iedereen op
wel grappig
iedereen attendeert mij erop
???????
goh
heb haar 9 maanden in buik gehad
was mij nog niet opgevallen...
hihi
alli jet stiefelt lekker door haar ledikantje
wat helpt als ze zich te druk maakt en vecht tegen de slaap is inbakeren
gewoon wikkelen in een lakentje
beentjes EN armpjes
dan op de arm en wiegen
eventueel een pink in de mond
en weg is ze
ook slaapt ze overdag heerlijk in haar reiswieg
daar ligt ze namelijk het liefste met haar kontje onderin tegen de ronding
pootjes gekruist in de lucht
lijfje en hoofdje veilig tegen de wand
bijna mamaas buik
ben benieuwd of je er iets aan hebt...
groetjes
 
Hoi Audrey,

Akim is ook zo'n mannetje. Heel druk. Al in mijn buik was het ook zo!!!! Hij slaapt altijd sinds hij 2 maanden is in een slaapzakje. Anders werd hij wakker vanm de kou. Nu met die warmte ligt hij in een rompertje en verder niets.

Verder gaat het heel goed. Hij is gewoon heel erg nieuwsgierig naar alles om hem heen. ik hoop alleen dat hij zich later wat meer op 1 ding gaat concentreren. Want hij is heel snel geprikkeld door alles.

Groetjes vivian
 
Hoi Audrey,

Mijn zoontje is nu 10 maanden, maar was toe hij kleiner was zo bewegelijk dat hij zichzelf wakker sloeg met z'n armpjes. Wat ik ook deed, hij was niet rustig te krijgen. Hij deed dus ook alleen maar hazeslaapjes van max. minuten. Vanaf weken ben ik hem gaan inbakeren. Binnen een week veranderde mijn altijd drukke, altijd huilende en vrijwel nooit slapende zoontje in een heel tevreden mannetje. Toen hij 6 maanden was zijn we gestopt met inbakeren, en het gaat nog steed super.

Ik zie in jouw verhaal trouwens niets over slecht slapen, dus misschien is het voor Amy helemaal niet nodig. Tegenwoordig vindt ik mijn zoontje ook op allerlei rare plaatsen en houdingen terug in z'n bedje, maar hij slaapt er goed om, dus ach ....

Als je voor inbakeren voelt, laat je dan goed voorlichten door je Consultatie Bureau, want er komt best wel wat bij kijken, ook qua dagritme etc. Voor ons was het de beste oplossing die we hadden kunnen kiezen.

Succes !
 
Hoi Audrey,

Mijn zoontje is nu bijna tien maanden. Ook hij was al vreselijk beweeglijk toen ik hem nog bij mij droeg, ik voelde hem bijna altijd. Eenmaal geboren is dit niet veranderd! Het is een heel druk ventje, hij begint nu zijn eerste stapjes te ondernemen (langs de tafel ed.) en trekt zich overal aan op. Als hij buiten de box is moet ik hem continu in de gaten houden. Dus ik herken je verhaal maar al te goed. Ook in zijn bedje ligt hij nooit stil. Tegenwoordig trek ik hem 's nachts alleen zijn slaapzak aan, zodat hij zich niet onder het laken/deken kan woelen. Inbakeren ben ik nooit een voorstander van geweest, dus daar hebben we bewust niet voor gekozen.

Groetjes Marit
 
Mijn dochter Marilou (1 mnd) kan ook enorm spartelen. Krampje, boertje, moe, wil bij mama zijn ... het maakt niet uit, alles is een aanleiding. En sterk dat zo'n kleine dan toch al is!
Sinds een paar dagen heb ik aan iedere zijkant van de wieg, en ook van de reiswieg, een opgerolde handdoek neergelegd. Ze ligt niet echt klem, maar voelt zich zo waarschijnlijk meer geborgen, ze is namelijk rustiger en begint niet gelijk te huilen als we ze wakker in de wieg leggen. Zowaar is ze vannacht al uit zichzelf zo in slaap gevallen (eerst alleen maar op de arm)
 
Hoi Audrey,
Het is echt wel herkenbaar allemaal,mijn zoontje van nu 6 maanden was ook zo druk terwijl dat in mijn buik niet zo extreem was maar na drie weken niet slapen alleen maar hazeslaapjes ben ik begonnen met inbakeren en het gaat supergoed hij veranderde gelijk en sliep ook echt uren achter elkaar.Hij is nu 6 maanden maar wiord nog ingebakerd hij kan nog niet zonder en zolang hij daarmee goed slaapt ben ik tevreden en die klein is dat ook en das het belangrijkste

heel veel succes ermee

veel liefs liset
 
Terug
Bovenaan