Bewegen

Hoi,

Al met de 12 weken echo werd er gezegd dat ons kindje lekker druk is. Nou voel ik mijn kindje soms wel 3 tot 5 keer per dag bewegen. Hebben jullie dat ook of heeft de vk gelijk en is mijn kleine gewoon lekker druk?

xxx

Natascha

Ik voelde hem in mijn 16e week al goed bewegen.
Hij heeft toen letterlijk mijn kat van mijn buik af getrapt (die durft nu ook niet meer op mijn buik te liggen).
Ook die van ons is erg beweegelijk zowel op de echo in week 10 als gister de 20 weken echo waren ze verbaasd over hoe beweegelijk hij wel niet is.
En dat ik hem zo snel voelde trappen is ook niet zo gek hij heeft hele lange benen.

Hoi hoi,

Ik voel de kleine al erg snel met 13.14 weken voor het eerst. Toen was het nog af en toe en zeker niet iedere dag.
Nu inmiddels wel, kan echt met hem/haar spelen. Met mijn hand over mijn buik wrijven, dan zwemt hij mee. Grappig joh.
Ook bij ons zeiden ze dat kindje beweeglijk was. Maar het kan ook moment opname zijn.
Gister bij vk, schopte hij naar de doptetone haha.
Het is heel normaal dat je kindje meerdere keren op een dag beweegt en ik zou zeggen, geniet ervan!
Want wat miste ik het, nadat mijn meisje geboren was.

Liefs

Ik maakte me zelfs ongerust zo weinig voelde ik de baby. Ik voelde haar wel al heel erg vroeg en toen ook best wel veel. Maar opeens heel erg lang niet. Gelukkig voel ik haar nu wel weer goed. Niet vaak, maar schoppen kan ze!
Wie weet zegt het inderdaad wel wat over hoe je kindje is, hahaha. De eerste was in de buik een echte druktemaker en het resultaat is een zeer lief, maar zeeeer aanwezig meisje.

Ik voel de kleine helaas niet zoveel, dit komt door een voorliggende placenta. Dit had ik bij mijn zoontje ook.
Maar als ik 's avonds echt even rustig ga liggen dan voel ik wel wat bewegen.
Ik vind het wel jammer dat ik het nog niet zoveel voel.

Groetjes

Placenta ligt bij mij voor, ze dachten dat ik daardoor de baby minder zou gaan voelen. Niets is minder waar...zodra er armen en benen aan zaten (±12wk) begon het gewiebel.

Wel schopt dit kindje veel zachter dan mijn eerste. Het is meer gekriebel en geduw. Blij toe trouwens die zere ribben op het laatst waren niet zo jofel.

ik voel mijn kleintje al vanaf 14 weken. nu met 21 weken beweegt ze echt heel veel, het is bijna raar als ze eens een uurtje rustig is. mijn vlk zegt ook dat het een drukke baby is, maarja dat was mijn eerste ook en toen ging het net zo.

Terug
Bovenaan