Bewegen...

Olivia kan geen moment rustig liggen of zitten er zit altijd beweging in...
Haar armen en benen gaan alle kanten op.
Lekker vast houden zit er ook niet meer in.
Luier verschonen is helemaal drama ;-)
Zondag voor het eerst gezwommen en ze vond het heerlijk vooral in haar zwemband want dan kon ze alles weer bewegen hihi

Zijn jullie kinderen ook zo druk met bewegen?

JJAAAAA!!!! Vooral met het draaien op de buik. Ligt ze weer op der rug, loop je weer even weg en hoor je gejammer uit de box: ze is weer gedraaid :)
maar ze kan ook heel rustig en vol concentratie kijken naar der tutdoekje.

hihi luier verschonen, ja dat is wel weer even wennen met al dat getrap en gedraai.

Wat heb je voor zwemband?? Wij hebben zo'n oranje lifesaver, waar ze op haar buik over een rand liggen. Is speciaal voor die hele kleintjes maar Vivienne vindt het 3x niks. Die wil op de arm in het water of in het peuterbadje lekker zitten en rondkijken.

Wij hadden een zwemband van het zwembad maar het is een ronde waar ze in kan zitten je baby moet dan wel een beetje kunnen zitten hoor! Zo kon ze lekker met haar benen bewegen...

Lotte is in vergelijking met haar zussen rustig. Ze kan heerlijk liggen spelen. Ze kan ook heel rustig in haar wipstoeltje zitten kijken naar ons.
Zwemmen met de babyfloat van nijntje vond ze geweldig. Dan trappelt ze wel met haar voetjes en zo kwam ze lekker vooruit.
Haar oudste zus Emma was ook zo'n enorm bewegelijk kind. Zij heeft de bekleding van twee nieuwe wipstoeltjes kapot gekregen door steeds met haar voeten over de naden te schuiven. Zij flapperde echt altijd en wilde ook al heel snel niet meer op schoot.

Haha.. zo te lezen is Aquafina niet de enige! Zij wappert er al weken op los, vooral na haar avond badje. Niks geen "rustgevende lavendel" en "kalmerende kamille". Hop, beide armpjes gestrekt en.. wapperen maar! Overigens wel een leuk gezicht :)
Het verschonen duurt nu twee keer zo lang, het lijkt wel alsof ze alleen dán wilt rollen! Ik had de commode behangen met allerlei cadeau lintjes, maar wat vooheen fungeerde als een kleurrijke afleiding, is voor haar nu een uitdaging om naar te grijpen. Zucht.
Hoe dan ook, als Aqua rustig in haar schommel met haar voetjes ligt te spelen, word ik weer helemaal warm van binnen.. ?

stil liggen... ?? nee, dat kent Luke niet. Het omdraaien lukt nog niet altijd, maar het rond zijn as op zijn rug en buik draaien wel: soms ligt hij overdwars in zijn bed of in de box. Overigens was hij altijd al erg beweeglijk, maar nu nog meer.
Hij probeert ook vooruit te komen, maar vooral rondjes, opzij of achteruit lukt.
ik heb nog een mooie foto van het bewegen, waarbij de box/speeltjes scherp zijn en alles aan Luke beweegt. Die zal ik even posten op fb. (of wordt de hyves meer gebruikt??)

hmmm hier nog zon wurmpje. zodra de ogen open gaan bewegt ze aan een stuk door. even rustig op schoot is er niet bij met mare, dan gebruikt ze mamas billen liever als trampoline haha.

Terug
Bovenaan