Bewegen...

Ik vind het zo vreemd, bij alle drie voorgaande zwangerschappen voelde ik mijn jongens al vrij vroeg en heel duidelijk. Deze keer begint het nu pas te komen en ben nu 19 weken.
Ik voel het kindje wel iedere dag hoor, maar waar mijn jongens zich flink lieten voelen, is dit een heel lief kindje, haha. Gewoon heel subtiel en zachte bewegingen....
De mensen om ons heen zeggen steeds; Zal het dan nu toch eens een meisje zijn?
Nou, ik geloof er niets van, dat kunnen wij helemaal niet produceren, haha!

Heeft iemand van jullie ook ervaringen met een totaal andere zwangerschap?

Liefs Anita!

Het kan door de ligging van de placenta komen, als die voor ligt voel je de bewegingen minder goed en pas later.
Tja... het is een ander kindje dus ook een ander karaktertje... misschien een rustig kindje dit keer???

Geniet ervan!

Ja, bij mij is het deze keer ook anders, voel wel elke dag wat beweging, maar ook niet zo heel veel. Ik kan mij herinneren dat dat de vorige keren anders was. Alleen waren het toen meisjes en verwacht ik nu een jongen. Dus ik denk ( en hoop, want die meiden zijn toch druk ) dat dit een rustig kindje is.

hoi hoi

bij mij ook heel anders dan vorige keer, voel de kleine ook wel elke dag maar zijn hele zachte, klein 'plofjes'. Volgens de echos ligt de placenta voor dat zal wel de reden zijn. nu even jammer maar straks schopt ze er wel op los :)

ook was mijn 1e een jongen en dit een meisje al denk ik niet dat dit ermee te maken heeft bij mijn zoontje lag de placenta achter

Mijn oma had er zes, drie meiden en drie jongens. Bij de jongens voelde ze altijd heel hard en bij de meiden heel zachtjes....
Wellicht heb je dan toch een meisje gemaakt ;)

Succes met wachten....

Ik voelde de eerste 2 ook veel eerder en nu nog niks, ben 18 weken...maar mijn placenta ligt aan de voorkant.

Of msischien een meisje, spannend, zou leuk zijn...wil je het weten ?

hier ook eerste 2 was veel snellen ik ben dinsdag
18 weken en voel nog niks

placenta licht voor ,wel jammer hoor
eerste waren jongens ,maar denk nu weer haha

Hey meiden,

mijn placenta ligt gewoon achter, dus het is blijkbaar een rustig kind... Ik weet inmiddels wat het is, maar dat zeg ik lekker nog niet! Wie weet ligt het aan het geslacht, en misschien is het ook wel een heel ander kindje. Haha, flauw he!

Liefs!

Terug
Bovenaan