beweging baby

Ik vroeg me af of het normaal is als de kleine een paar dagen heel erg rustig is. Ik ben 36,3 weken en sinds 3 dagen is het bewegen in mijn buik echt veranderd. Vind dat niet leuk. Soms maak ik me zorgen maat dan voel ik weer een klein tikje.

Boefke

als je het echt niet vertrouwd de verloskundige bellen.
De gynocoloog zei tegenmij de kleine schopt nu tegen de moederkoek aan dus je voelt het minder...dus ws /misschien is er een hele logische verklaring.

succes

Bij twijfel altijd bellen.... Dus ik zou gewoon even mrt je verloskundig bellen om dit te bespreken.

Mijn verloskundige heeft me gewaarschuwd dat ik moet bellen als ik me echt zorgen maak over het bewegen van de baby. Maar over het algemeen gaat de baby minder bewegen wanneer deze gaat indalen. Dus dat is bij jou ook goed mogelijk. Ik ben nu bijna 39 weken, en voel de kleine ongeveer de helft minder bewegen, maar hij heeft nu steeds minder ruimte in mijn buik. Terwijl hij nog niet is ingedaald (2e zwangerschap, dan hoeft dat blijkbaar niet persé).

Ga in ieder geval altijd op je gevoel af!

Gr. Thalia

Is mijn tweede kindje. Is ingedaald zei Verloskundige afgelopen maandag. Ben vanmiddag gaan slapen en in warm bad geweest. Toen voelde ik de kleine weer meer. Wacht morgen ff af.

ik ben byna 38 weken zwanger van de 2e maar by myn lykt het net oorlog soms in m,n buik het ligt goed is ingedaald soms kryg ik echt mega schoppen ook van onder dat ik byna overeind vlieg

Terug
Bovenaan