Beweging gevoeld!

Ik moet dit even delen met jullie, vind dit zo mooi en leuk!!

Ik vroeg m'n man net om met de toeter te luisteren of hij het hartje kon horen kloppen (komt later pas maar wie weet!! ;)
Maar ipv dat hij het hartje hoorde kloppen voelde hij ons kindje bewegen! Precies bij de toeter waar ik hem ook voelde!
Toeter opzij gelegd en z'n hand op m'n buik.. Ong 7 van de 10 bewegingen voelde hij!
Volgens mij is dit erg vroeg, het is m'n eerste zwangerschap, maar ik voelde hem ook met ong 16 wkn bewegen..

In ieder geval.. Ik moest het ff kwijt dames :)

Slaap lekker! ;)

Dat is fijn zeg. Dan kan je man ook meer gaan genieten!
Ik heb geen idee vanaf wanneer je het normaal gaat voelen.
Bij mij duurde het ook lang voor ik het zelf voelde.
Geniet ervan!!

Geweldig he?
Ik voelde de eerste bewegingen ook bij 15/16 weken al en het is voor mij ook mijn eerste zwangerschap.
Heel bijzonder.
De bewegingen nemen steeds meer toe, zeker met een hand op mijn buik.
Mijn vriend voelt het nu nog niet, maar ik denk dat dit niet lang meer gaat duren!

ik voel ukkepuk al vanaf ongeveer 14 weken en mijn vriend voelt hem nu ook goed ben nu 19 weken is een sporter denk ik draait zich constant dat word nog wat hihihi
ik geniet er met volle teugen van het is miijn 2 de

wat leuk zeg! samen genieten zo wordt het voor papa nog leuker! ik heb nog niks gevoeld ik heb de placenta voor liggen dus het zal wat langer duren bij mij, ben morgen al 19 weken zwanger & heb ook nog altijd een klein buikje

He meiden!

Wat super zeg! Dat is inderdaad best vroeg, maar vooral heel leuk!

Ik geloof dat er een klein Pietertje (denk aan reclame) in mijn buik rond zwemt want schoppen doet ie niet maar heen en weer zwemmen maar als te graag! ha ha

Geniet er van!!

Liefs

Erg leuk zeg! Zeker ook voor je man, is het voor hem ook wat meer tastbaar he.
Zelf voel ik de baby vanaf 18 weken ongeveer bewegen. Met mijn hand op mijn buik kan ik wel voelen waar de baby ligt en die ligt volgens mij af en toe zelfs dwars in mijn buik! Dat kan mijn man ook wel voelen soms. Maar beweging heeft hij nog niet kunnen voelen.

ooooooooo wat gaaf.... zou ook wel willen dat papa wat zou kunnen voelen.
voel nu al sinds 2 weken wat rommelen er binnen! maar is niet altijd duidelijk wat er aan het rommelen is, maag, darmen, baby.....

Terug
Bovenaan