beweging kindje 18wkn

hallo allemaal.
2,5 jaar geleden ben ik hier ook geweest en heb intussen een prachtige dochter.
nu ben ik weer zwanger en merk dat ik veel ben vergeten van de 1e zwangerschap. hoe zat het ook al weer allemaal.

daarom heb ik een vraagje.
ik ben nu 18 weken en met 15 wkn heb ik al heel lichtjes de kleine gevoeld, daarna ook een aantal keer, maar de afgelopen 3 dagen eigenlijk niet.
hoe krachtig is het nu eigenlijk en moet ik het al dagelijks kunnen voelen. ik maak me een beetje zorgen.

das het enige wat ik nog weet van de 1e zwangerschap. die zorgen steeds.

ik hoop dat er iemand is die mij antwoord kan geven.

Hallo,

Ik ben nu 19 weken zwanger van mijn 3e en ook ik voelde de kleine al regelmatig rond de 15 weken. Soms denk ik aan het eind van de dag ook: heb ik de kleine wel gevoeld vandaag? En als dat dan niet zo is, ga ik me ook zorgen maken.

Maar dat schijnt niet nodig te zijn want tussen de 18 en 20 weken gaan de meesten de baby pas af en toe voelen en ik heb het net nog even op internet opgezocht, en vanaf 28 weken moet je de kleine duidelijk voelen en zowat elke dag. We hoeven ons dus nog geen zorgen te maken!!!!!! (al doe ik dat toch wel hoor, je wil toch graag die bevestiging dat het nog goed gaat met de kleine in je buik)

Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent en geniet van de momenten dat je de kleine wel voelt!!!!

Liefs Wendy

Heel herkenbaar dit. Ik ben nu ook 18 weken zwanger en voel de baby af en toe maar meestal vraag ik me ook af of het niet toch mijn darmen zijn. Het is zo fijn en geruststellen om de baby dagelijks te voelen bewegen, maar ik denk ook dat het daar nu nog iets te vroeg voor is en probeer nog even geduldig te zijn..
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan