Hoi Marloes,
He he, eindelijk weer een reactie van mij. Je zult wel denken...
Heb het gewoon beredruk gehad de afgelopen tijd. Ik werk in het onderwijs en het was weer rapportentijd; altijd erg druk. Ook nog 10 minutengesprekken en een studiedag (op mijn vrije dag....) en -avond, dus we konden weer aan de bak! Maar nu even tijd genomen voor het forum.
Gaat alles goed met je? Wat is dat zonnetje lekker he, die afgelopen dagen!
De cursus die ik met mijn man wilde doen heb ik van de week geregeld en het blijkt maandag al te beginnen. We doen de 'Beide ouderscursus' van Amstelring. Acht keer samen 5 kwartier voor de bevalling. Daarna samen met kindje 1 keer na de bevalling, en dan nog 5 keer alleen voor de moeders met specifieke oefeningen om 'de boel' weer een beetje op z'n plek te krijgen. Lijkt me een leuke cursus. Het is met 5 andere stellen. Wordt vast gezellig. Dus op de maandagavond zwemmen gaat ook niet door voorlopig, hihi.
Tsja, wat dan. Fietsen is leuk, maar dan moet een van ons eerst naar de ander fietsen. Volgens mij ben ik al bekaf als ik in de Vennep aankom, laat staan als we daarna nog een tochtje gaan maken... Maar ja, langs de bollenvelden is het misschien ook wel leuk. Afspreken bij de Hillegommerbrug dan maar? (Misschien nog niet eens zo'n gek idee... mijn schoonmoeder woont in Hillegom en die kan me wel vertellen wat een leuke bollenroute is, want die fietst heel veel).
Natuurlijk kunnen we ook een keer naar het strand ofzo. Lekker even wandelen langs het water. Ook niet verkeerd. Chocomelletje achteraf... mmmmm....
Misschien handig om te vertellen dat ik op woensdag, donderdag en vrijdag werk. Op de maandag en dinsdag heb ik natuurlijk wel eens het een en ander, maar op zich zijn dat dagen dat ik normaliter dus wel kan. Dit voor het geval we overdag een keer wat willen ondernemen. Maar jij zit natuurlijk ook nog met een kleintje thuis. Maar die vindt uitwaaien op het strand misschien ook wel lekker?
Nou, we mailen maar weer even. Ik zal inderdaad eens op de site kijken van het geboortecentrum. Had ik nog niet gedaan. Wie weet is dat inderdaad ook wel iets, al is mijn batterij op vrijdagavond meestal behoorlijk leeg...
We mailen weer!
Groetjes van Vennie (niet mijn eigen naam, trouwens...)