beweging voelen

Hallo dames,

Voelen jullie je baby ook al zo goed??
Ik heb het sinds begin van deze week dat ik echt schopjes o.i.d. voel. Superrrrr leuk!!!
Als ik in de trein of bus zit moet ik telkens hardop lachen in m''n eentje als ik het voel, ze zullen wel denken haha.

Ik voel me echt gelukkig, maar met deze ontwikkeling wordt het heel echt allemaal en ben ik nog meer benieuwd naar het geslacht. Nog 3 weekjes wachten ...

Hee meid,

Zo duidelijk voel ik ze nog niet maar bij de laatste echo afgelopen dinsdag zei ze wel: "het duurt nu niet lang meer." Ik denk ze wel te voelen maar dan meer een soort licht klopjes gevoel, ofzo....hahaha!

Leuk dat jij je ukkie al zo goed voelt en lekker blijven lachen hoor, er is toch niets mooiers! :)
Ben wel benieuwd naar het geslacht van jullie beep, ga je het ons ook vertellen?

Geniet ervan! Liefs Lynn.

Hahaha meid, hier ook luid en duidelijk hoor. Het zijn nu nog een soort van plopjes, maar voel ze geregeld. En veel meer dan in het begin bij mijn zoontje.

Ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht van jullie kindje!

spannenndddd!

Liefs

hey meis

nee zo duidelijk als jou voel ik het zeker nog niet, wel af en toe wild geborrel maar echt schopjes nog niet. heb wel een soort raar gevoel alsof mn baarmmoeder ergens tegenaan komt, andere meiden hier ook last van? bijv. als ik van de bank opsta of de koppeling intrap als ik rijd. echt een vreselijk rotgevoel! tis voornamelijk als ik me inspan.

xxxx

Ik voel het heen en weer geschuif. Schopjes zal ik niet zo goed voelen. Mijn placenta ligt aan de voorzijde, dus dat lieve geplop zal nog wel even duren. Maar dat gezwem maakt me al aan het glimlachen. Het is herkenbaar van de andere kids.

Hier ook en vooral als ik lekker onderuit zit. Geweldig gevoel bij Rens voelde ik in 19 wk schoppen en kon mijn man het kind ook voelen. Kan niet wachten als we zover zijn hihi....

Terug
Bovenaan