Beweging

<p>Ik ben nu vandaag 20 weken zwanger van onze baby girl de afgelopen week heb ik er heel goed voelen trappen gister en vandaag erg licht tot bijna niks.  Meer mama s dat ? Ze zeggen vanaf 24 weken dat je het heel erg goed moet voelen </p><p>Gr Natascha </p>

Het voelen is een richtlijn. Ik voelde de kleine pas regelmatig met 23-24 weken. Maar was wel steeds op een andere manier. Als je het nu anders voelt dan eerder kun je een uur of 2 gaan liggen om te kijken of je de kleine wel voelt. En als je je zorgen maakt kun je ook altijd je verloskundige bellen. 
dus belangrijk of het voelt als anders. En dan heb je best wel eens dagen dat je haar meer voelt of minder. Maar dat gaf mij nooit onrust. Ik werd eerder onrustig dat het bij mij zolang duurde voor ik haar goed kon voelen. 

Verloskundige gebeld voor de 24 is alles spek en bonen als je leven voelt vanaf 24 moet je het voelen 1 keer per dag zeker  omdat ze nu zo klein zijn en veel ruimte hebben kan het zijn dat je het paar dagen niet voelt dan wel weer dus ben nu wel gerust gesteld  
Gr Natascha 

Terug
Bovenaan