Beweging

Hallo meiden,

Ik ben nu in mijn 22e week en voelde steeds plopjes en kriebels, nu voel ik het al twee dagen niet helemaal niets!!!' Is dit heel erg zijn er meer meiden die hun baby een paar dagen niet voelen en dan weer wel, ik dacht juist dat je het in het begin juist steeds meer voelt en niet minder??

lIZ
 
Hoi Liz,

In dit stadium van je zwangerschap is het heel normaal als je je kindje es een dag of 2 dagen niet voelt. Als je wat verder ben moest je je zorgen gaan maken, maar nu nog niet.

Groetjes,
Jacqueline
 
Wil je niet opnaaien, hoor, maar ik zou gewoon de vk even bellen.
Kan ze even luisteren en weet je 't zeker.
Gewoon ter geruststelling.
Is echt niet overdreven, hoor.
Ze hebben liever dat je te vaak belt en dat 't goed is, dan dat je het laat en achteraf blijkt....
 
hoi,
ik heb dus precies het zelfde!!
heb het ook al een paar dagen niet meer gevoeld,maar ik weet dat het normaal is.
als je je er toch niet prettig bij voelt,
moet je ff bij de vk langs,kan nooit geen kwaad..
suc6
gr.liek
 
hoi

ja je kan altijd je vk bellen ter geruststelling. ik bel ze ook vaker als ik ff met een vraagje zit ofzo. ik krijg altijd gewoon antwoord, ze hebben het nooit stom gevonden ofzo.
maar je moet ook denken dat het ene kindje veel rustiger is als het andere.
en ik voelde hem/haar al vanaf 17wk maar dan ook een paar dagen niet. nu ben ik 23wk en voel hem/haar elke dag...heel druk. maar ik denk dat ie het temperament van mama (mij) heeft hihi...ik was zelf ook zo. en mijn zusje was overigens heel rustig in de buik. dus maak je niet druk.
groetjes van sandy
 
Ja dat klopt wel mijn placenta ligt aan de voorkant, maar toch voelde ik eerst plopjes en kriebels en nu net na dat ik op het forum had geschreven was er een giga trap tegen mijn placenta in het midden van me buik onder mijn navel echt zo van he maak je niet druk ik ben er nog!!! Dus ik wacht nog maar even met bellen, ik moet volgende week dinsdag voor de pretecho dus nog een weekje wachten, het kan misschien komen om dat mijn collega ineens keihard begon te zingen echt vals vond hij/zij zeker niet leuk.

Groetjes Liz
 
hoi

helmaal geen zorgen maken hoor! met 28 weken 'moet' je pas regelmatig je kindje voelen. en dan ligt t inderdaad nog anders als je placenta aan de voorkant ligt.

thaiza, volgens mij is dit ECHT geen reden om de vk te bellen. Ik bedoel: als je het gevoel hebt dat er iets niet goed is, oke, maar het is dus doodnormaal dat je een tijdje niks voelt. komt later ook weer terug, als het kindje nauwelijks KAN bewegen.

(even een beetje emotionele reactie omdat ik me rond die tijd WEL heb laten opnaaien en die onzekerheid is echt heel vervelend)
 
Terug
Bovenaan