beweging :) :)

hoi dames!
ons krummeltje begint me te kriebelen! wauw...
sinds begin vorige week voel ik al zo af en toe iets. Ik wist eigenlijk wel zeker dat dat de kleine was, maar toch twijfel je aan jezelf.. echt erg ben ik daar in!
Op de een of andere manier was ik toch weer bang dat er alsnog iets mis zou zijn (ik heb helemaal geen reden hoor, om bang te zijn..)
Maar gisteren hebben we weer controle gehad en alles was goed! de baarmoeder was heel groot geworden en ze moest daardoor even zoeken naar het hartje.. Maar gelukkig was ie daar, luid en duidelijk! Heerlijk! Nu weet ik ook wel zeker dat ik de baby voel kriebelen, heerlijk weer!
bij de volgende controle ben ik alweer over de helft! wat gaat dat toch snel!

Jeetje.. Nu je het zegt... Na mijn aankomende afspraak bij de vk ben ik op de helft... Wat gaat het snel!!!!
Ik weet nog dat ik 3 zwangerschapstests deed en een echo erbij omdat we 'het niet geloofden'!

Ik ben zo benieuwd hoe het voelt als het kindje beweegt! Wil het zo graag voelen maarja..
De een voelt het ook eerder dan de ander..

Maar wondernmr2, fijn dat alles goed was bij de vk!!! :)

Wondernmr hoe ver ben je als ik vragen mag??
Ik kan niet wachten tot ik de baby kan voelen dit lijkt me gewoon onwerkelijk mooi...

Engeltjelief@ik wil ook zo graag ;-)

Lijkt mij geweldig.
Ik heb soms ook het idee dat ik het voel.Ben nu over de 16wk.Soms voel ik gekriebel aan binnenkant van mijn buik.

oww wat heerlijk als je het al voelt bewegen.
Ik voelde mijn dochter het eerst met 17 weken en ze zeggen dat je een tweede sneller voelt.
ik ben nu 13w en 4d ik lig elke avond in mn bed en dan consentreer ik me op mn buik, maar ik voel nog niks zou het zo fijn vinden als ik de kleine ga voelen !!

enne wonder2011... de kans is groot dat dat wel de kleine is hoor super leuk!!!

geniet er van dames

Wat mooi om dat te voelen!
Ik hoop eht ook snel te kunnen voelen. Maar het is de eerste en dan duurt het meestal langer.

Maar de tijd vliegt hè! Ik begin nu te begrijpen dat mensen zeggen dat je wel moet genieten.
Het is zo weer voorbij...

Terug
Bovenaan