Bewegingen baby 25 weken

Hallo allemaal!
Ik ben nu 25 weken zwanger en voel de kleine niet veel. Ik denk 'm de meeste dagen wel een keer te voelen maar vind de bewegingen niet heel duidelijk(zouden net zo goed m'n darmen kunnen zijn). Ik vind dit wel lastig want had verwacht dat ik 'm nu flink zou gaan voelen. Bij de 20 weken echo zagen we dat de placenta mooi aan de achterkant ligt dus zou alleen betekenen dat ik 'm juist goed moet voelen. Ik ben bang dat hij misschien zwak is of te klein en daardoor niet goed kan schoppen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het normaal en kan het echte geweld 'n m'n buik nog komen? Ik hoop het heel erg. Hoor graag van jullie:) 

 
Hi! Met 25 weken voelde ik die kleine ook niet heel veel. Ben een keer extra op controle geweest en bleek dat ze helemaal dubbelgevouwen zat met haar voetjes tegen de placenta (ook aan de achterkant), dus dat voel je dan sowieso niet/minder.
Uiteindelijk is het steeds wat meer geworden hoor en voelde ik haar steeds beter.
Ik ben vaak ook bewust een half uur/uur op m’n linkerzijde gaan liggen, zonder afleiding en alleen concentreren op bewegingen.
Als je het niet vertrouwd, altijd je verloskundige/gynaecoloog bellen voor een extra controle!
 
Terug
Bovenaan