bewegingen baby

hoi allemaal!

Even een vraagje; ik ben nu 37 weken zwanger en voel de kleine nog net zo actief bewegen als in de achterliggende weken, niets minder. Schijnbaar nog genoeg ruimte.
Is het zo dat je 'vlak' voor je bevalling de kleine  minder voelt bewegen omdat het dan niet zoveel ruimte meer heeft? Ik heb nog wel 3 weken te gaan, maar ben wat ongeduldig, het mag van mij wel komen!! Maar vraag me dus af of dit een teken is dat het nog even niet komt? Hebben jullie ervaring?

Groetjes lian

dat zegt niet zo heel veel ben ik bang. Onze baby bewoog al amper vanaf 32-33 weken toen hebben ze een groeiecho gedaan en bleek dat ie 10-11 pond ging worden en hebben ze mij ingeleid met 38 weken, had toen 2 cm ontsluiting van mezelf (anders hadden ze niet ingeleid) het zegt niet zoveel, hetzelfde al voorweeen die had ik al vanaf week 32 elke nacht zowat maar zegt ook helaas niets, je kan er niets van zeggen meid!! ik hoop voor je dat je snel je wonder in je armen mag hebben!!

Hoi

Die kleine van mij is ook zeer actief aanwezig. Pas vanaf de veertigste week is het iets rustiger maar de knietjes en ellebogen blijven (ja de ruimte wordt steeds kleiner natuurlijk). Ben nu 41 weken en 1 dag. Ik ben blij dat ik hem nog af en toe voel anders zou ik me veel meer zorgen maken.

Groetjes

Beste Lian,

Blijf bij je eigen gevoel!!
Ben je ongerust, vraag het dan je eigen professionele begeleider.

Succes,
Tine Oudshoorn, verloskundige en consultant.

Ik kon onze kleine meid goed voelen tot ze geboren werd met 40 weken en 3 dagen en ze lag toch helemaal ongelooflijk super klem en had geen millimeter ruimte meer!
Het ene kindje beweegt nu eenmaal meer dan het andere.......geniet ervan en volg je gevoel als je denkt dat er iets niet klopt!
Groetjes,

NathalieMS, trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Hoi Lian,

Het wil helemaal niks zeggen hoor. Mij hadden ze ook verteld dat je op het laatst het kindje veel minder zou voelen. Maar bij mij ging dat niet op.
Ik ben uiteindelijk na 41 weken en 4 dagen ingeleid geworden en ik heb onze spruit altijd goed voelen bewegen. Achteraf bleek dat ik ook ontzettend veel vruchtwater had dus ze had ook de ruimte om te bewegen. Zij was altijd heel actief.
Dus het verschilt per kind en per moeder denk ik.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan