bewegingen naar 'beneden"

Hoi, soms heb ik het gevoel dat de baby naar beneden/achter trapt ipv naar boven( dus tegen mijn buik, maar weet helemaal niet of ik dat kan voelen of dat het dan iets anders is.
En ik heb vanmiddag een huis bekeken waar net geverfd is, maar het is toch niet erg dat ik even in die verflucht heb gestaan?
Dank weer voor antwoorden.
X

Hallo,

dat heb ik ook gehad. Ik weet niet hoever je bent maar de eerste 30 weken heeft de kleine van mij verkeerdom gelegen. Hoofdje naar boven en kontje en voeten naar beneden.
Ik heb toen heel veel trappen van onder gehad. Maar als de kleine er zin in had kreeg ik ook trappen tegen mijn kont/stuitje. Voelt wel stom aan.
Ik was er wel blij mee. Liever trappen van beneden dan tegen de ribben. Maar nu de kleine goed ligt haalt hij de schade goed in. Mijn zij en ribben zijn blauw.

Ha jeanine, ik ben nu ruim 23 weken zwanger en voor zover ik weet ligt de baby gewoon met hoofd naar beneden, maar dat kan natuurlijk nog heel erg wisselen.
Ben blij te horen dat dat dus niet raar is, en ik kan het dus ook eerst rechts voelen en 3 seconden later links?
Sorry voor al die vragen, ben er gewoon wat onzeker over of het wel echt de baby is, maar zou niet weten wat anders toch?

Hoi Anne,

Misschien een gekke opmerking van mij, maar als je nu 23 weken bent, heeft de beeb genoeg ruimte om je nog van alle kanten te raken! En ja, ook handjes kunnen soms hard aankomen!

Ik ben morgen 36 weken en ik heb echt een kleine kick-boxer in mijn buik, zeker in het begin voelde ik haar soms wel op vier verschillende plekken vlak achter elkaar, oftewel eerst het ene handje, dan een voetje, dan weer een handje aan de andere kant en vervolgens nog een trap na!

Je laatste opmerking over de verf, op zich moet dit geen kwaad kunnen, tenzij je echt uren achtereen in de lucht hebt gestaan en je jezelf ook duizelig bent gaan voelen! Als je met de babykamer aan de slag gaat en iemand anders doet het verf werk, zal je toch ook even willen kijken of het naar je zin is, toch? Kan echt geen kwaad, als je maar niet een halve dag met je neus boven een verfpot gaat hangen! En goed luchten na en tijdens het verven!

Geniet lekker van de beweeglijkheid van je kindje!

Liefs
Sas

Hoi meiden, ben nu 33 weken zwanger en ik voel meer golvende bewegingen dan echte schopjes of geduw met handjes. Kan dit? Als ik rustig in bed lig krijg ik af en toe wel een kik. Ook ligt het kindje bij mij nog met het hoofdje naar boven. Spannend hoor allemaal!!!

Succes
Patty

Hallo

Bij mij is het ook meer een golfslagbad dan echt trappen. Ik weet niet waar dat aan ligt misschien de ruimte in onze buik. Ik ben 32 weken zwanger. Soms kietelt ze me ook onder in mijn buik dat is ook een heel grappig gevoel. Bij de VK lag zxe goed maar ik heb het idee dat ze nog alle kanten op draait lekker dwars ons kleintje.

groetjes mam.a.s.

Terug
Bovenaan