bewegingen op verschillende plaatsen

Hoi! Ik ben nu 22wkn en 6 dagen zwanger en voel de baby nu met een week. Ik ben er zelf nog wat onzeker over of dat het echt is, maar volgens mijn vriendje wel en denk het zelf ook wel. Voelt echt als plopjes en zie soms mijn buik ook mee bewegen en het is of links of rechtsonder in mijn buik.( placenta ligt aan de voorzijde).
Kan het ook zijn dat ik de baby tegelijk op 2 verschillende plaatsen voel bewegen?
Dus zowel links als rechts?
Dank vast voor de reactie.

Ja hoor kan best, Die van mij gaat ook de hele buik rond en op meerdere plaatste tegenlijk. Zelfs nu nog (37+3). Steken bij mijn vagina (schijnbaar met zijn hoofdje aan het bewegen), onder aan mijn zij (armpje denk ik) en tegen mijn ribben (voetjes) en dat tegenlijkertijd. Zeer vervelend met zo'n grote baby in je buik. Dan zijn die "plopjes" van jou nog zóóóó leuk.
Maar ik moet zeggen dat je wel geluk hebt. Je zegt dat je plasenta voor ligt. De meeste vrouwen voelen dan bijna niks. Dus geniet er maar lekker van. Niks aan de hand behalve een lekker bewegelijke baby.

Groetjes Jeanine

Ja hoor kan best, Die van mij gaat ook de hele buik rond en op meerdere plaatste tegenlijk. Zelfs nu nog (37+3). Steken bij mijn vagina (schijnbaar met zijn hoofdje aan het bewegen), onder aan mijn zij (armpje denk ik) en tegen mijn ribben (voetjes) en dat tegenlijkertijd. Zeer vervelend met zo'n grote baby in je buik. Dan zijn die "plopjes" van jou nog zóóóó leuk.
Maar ik moet zeggen dat je wel geluk hebt. Je zegt dat je plasenta voor ligt. De meeste vrouwen voelen dan bijna niks. Dus geniet er maar lekker van. Niks aan de hand behalve een lekker bewegelijke baby.

Groetjes Jeanine

is volgens mij al genoemd maar ik zou ook graag weer zo'n knop Onderwerpen willen hebben, je kwam dan heel makkelijk van onderaan een pagina op een verversde onderwerpen pagina terug.

Oeps... helemaal verkeerde bericht bij verkeerde topic... hmmmmmmmmmm
maar goed hier even over het topic zelf Bewegingen!
Kan inderdaad heel goed hoor, vind het zelf wel grappig als ik ergens onderin iets voel wat dan denk ik de handjes zijn en tegelijkertijd bovenaan ook een schop krijg! en af en toe golft het echt helemaal!
Dit is mijn tweede zwangerschap en bij mijn eerste had ik dat helemaal niet!

Groetjes Alberdien

Ik heb het ook hoor, dan zit ze (weten we sinds vandaag ;-)) te friemelen met haar handjes terwijl ze haar kont tegen mijn ribben gooit! Dan heb je dus aan twee kanten een heel verschillend gevoel!

De kleine meid heeft bij mij heel lang dwars gelegen, waardoor ik links steeds het gefriemel van handjes voelde en rechts de schoppen! Heel normaal dus en juist een fijne geruststelling dat zowel de beentjes als de armpjes het doen!

Geniet lekker van al die bewegibg!!!

Oja, akk, ik mis dat knopje ook wel!

Liefs Sas
35/4

Terug
Bovenaan