bewegingen rond de navel

Ik ben nu 25.1 zwanger en voel de baby toch heel vaak rond mijn navel, maar vraag me af hoe die dan ligt. Je ziet ook altijd rond dat punt mijn buik bewegen, maar ik kan echt nog niet zien welk lichaamsdeel erlangs gaat. Kan dit ook komen doordat mijn placenta voorligt?
En is het logisch dat ik de baby rond mijn navel veel voel?

Dank vast voor reactie!

Bij mij is het ook erg geconcentreerd rond mijn navel, de ene keer wat meer links of erboven. Vandaag had ik een pretecho en werd me verteld dat de baby met het hoofdje naar beneden ligt, dan de rug langs mn zij, en de voetjes dus aan die (linker) kant van mn navel. Ik ben 23.6 en kan nog niet echt onderscheiden wat het dan precies is maar een voetje lijkt me aannemelijk :)

mn dochter lag ook altijd met haar hoofdje onder, haar rug tegen mijn rechterzij en dan met haar voetjes hoog in mn linkerzij, tegen mn middenrif aan zeg maar. Toen ik tussen de 20 en 30 weken was, voelde ik ook vooral beweging rond mn navel, dus het zou zomaar kunnen dat jouw kindje ook zo ligt....

hallo dames,
ik voelde de klein eerst veel rond mijn navel nu met 27,3 zie je me buik overal bewegen het heeft vooral nu mijn ribben en mijn blaas gevonden beide niet heel fijn maar de bewegingen gaan nog krachtiger worden dus..... hoe mijn klein lag afgelopen maandag kon de verloskundige niet zeggen wel zei ze dat de kleine elke keer nog salto's maakt. ik denk dat dit bij jullie ook nog wel het geval is al heeft de kleine wel al een voorkeurshouding.wel ben ik benieuwd naar mijn pretecho aanstaande donderdag dan kan ik wel een beetje inschatten denk welk lichaamsdeeltje ik voel. voor nu geniet nog lekker van al de bewegingen dat doe ik ook:D

groetje

Terug
Bovenaan