Bewegingen

Hay,

Ik heb steeds dat mn baby een paar dagen heel actief is, en dan 1 a 2 dagen veel rustiger. Voel het dan nog wel, maar minder krachtig en minder vaak...maak me toch iedere keer weer n beetje ongerust...
Arts zei er eigenlijk niets van toen ik het zei...

Hebben meer meiden dit?

Sparkle

Hoi Sparkle,

Ik kon de kleine pas erg laat voelen omdat mijn placenta ervoor legt, en toen voelde ik haar net zoals jij nu, erg onregelmatig. dan 1 dag ontzettend druk en de dagen erna moest ik echt concentreren om haar te voelen.

Mijn verloskundige zei dat het kan dat ze dan anders legt en dan minder ruimte heeft om te schoppen/slaan.

Inmiddels heeft de baby hele gevechten in mijn buik en ik voel haar uitstekend de hele dag!

Hoop dat dit je een beetje geruststeld!

Liefs Joyce en .....(baby)

Hey sparkle,

Het licht er ook een beetje aan hoe druk jezelf bent. Als ik de hele dag bezig ben dan voel ik hem amper, maar als ik dan rustig ga zitten gaat hij de schade inhalen.

Liefs Nienke

Ja hier ook iemand die het de ene keer echt druk voelt en de andere keer is het een paar dagen rustig.

Ligt eraan doe druk je zelf bent...
Nu liggen de andere 3 te slapen en nu kom ik tot rust en dan ga ik hem voelen want ik ben de hele dag druk geweest en de hele dag voel ik dan bijna niks...let er dan ook niet op en als je rustig gaat zitten wel

Groetjes Wen

Heb niet echt het idee da thet altijd verband houdt met hoe druk ik zelf ben...
Heb (vooral) zittend werk, en sommige dagen is ie gewoon echt rustiger...
Nu vandaag gelukkig (eindelijk na 3 dagen) weer ns wat drukker...dat heb ik toch liever ;-)
Nu is het wel ook zondag, en echt n lekkere rustige dag......

Over het algemeen is de beeb hier elke x wel goed aanwezig. Het ene moment meer dan de andere keer...maar als de beeb dan aanwezig is dan ook erg goed! Kan de laatste weken nog wat worden hahah.

Kreeg ik ook al te horen van de gyn het is een drukke beeb blijft ook nooit netjes stil liggen tijdens het maken van een echo

Hey,
Ik had het ook dat ik hele drukke dagen heb en dan ineens weer heel rustig, moest net op controle in het ziekenhuis en vertelde dat het nu wel rustig was in vergelijking met de dagen ervoor, ze gingen toch maar even echo maken en nog een half uurtje aan de ctg alles was goed en lag waarschijnlijk aan hoe het kindje lag en aan waar de placenta ligt.

Ze vertelden nog wel dat je het kindje hoe het ook ligt minimaal 5 keer per dag moet voelen als het minder is moest ik gelijk weer contact opnemen.
Hoop dat je het ook wel 5 keer voelt op je rustige dagen en dat dat je een beetje gerust steld maar als je twijfeld gewoon aan de bel trekken bij de vk/gyn daar zijn ze voor he, is niet goed voor jou en je kindje als je je teveel zorgen maakt
Groetjes

Terug
Bovenaan