bewindvoering,3de kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik (wij) zijn 28mei met de pil gestopt en worden dus 'juni' klussers
Ik zit wel een beetje in m,n maag met wat anderen zullen denken over mij/ons
Ik weet dat ander mans menging er eigelijk niet toe moet doen en dat als wij van elkaar houden dat een goede basis is,maar stiekem trek ik me andermans mening wel hard aan.
zo zei m,n schoonmoeder laatst tegen m,n vriend dat hij er maar een 'knop' in moet leggen.
Ik zeg heel hard tegen iedereen ik hoef geen 3de,verkoop zelf spullen maar hoe harder ik nee schreeuw hoe harder ik (wij ) een 3de willen.
We komen beide uit een nest van 3 en hebben altijd gezegt dat we dat zelf ook wilde.

Om even m,n verhaal wat duidelijk te maken.
Ik ben moeder van 2 mooie kids Mara van 2,5 jaar (augustus'05) en Joos net 1 jaar (april'08) Ik ben zelf net 22 jaar dus een jonge moeder m,n partner is 32 en heeft nog een dochter van een vorige relatie (logeert s'weekens bij ons,zei is 11 jaar) we willen dus graag een 3de kindje,ik wil de kindjes graag snel na elkaar.
Maar.... daar komt dus de grote maar

We staan onder bewind voering. we komen met z,n 4tjes rond van 85euro per week. dus krap aan,we reden het goed hoor en het is natuurlijk eigenschuld.
Maar daarom zegt iedereen zou je dat wel doen,poeh...
En waarom niet over een kleine 3 jaar ?
We willen niet bijna 7 jaar tussen onze oudste en jongste.
wat vinden jullie moeten wij als we van elkaar houden en onze kids de liefde kunnen geven gewoon voor een 3de gaan.
Of zijn we echoistiche?

Wat moet ik doen, we willen graag zwanger worden maar de 'liefhebbende' mensen om mee heen raden het ons af.
Gelukkig doen mijn ouders vrij   nuchter, ja 't komt nu niet zo goed uit maar ja.. (m,n mam kent me dus die zal wel vast aant tellen zijn haha)

Beetje vreemd berichtje hoop wel op leuke/eerlijke reactie's

Liefs,
marieke

Nog even iets,
Verwacht wel snel zwanger te zijn
Mara en Joos waren beide in de 1er ronde gelukt!
Mega vruchtbaar dus.
Altijd voorbehedsmiddelen in huis als ik misselijk ben of zo,ben ik al meteen bang niet meer op de pil te kunnen vertrouwen.
Dus..verwacht wel eind juni positief

Kus Marieke

Hi Marieke, heel verhaal zeg. Jullie zijn dus al gestopt met de pil of dat nog niet? Gezien je 2e berichtje. Tja natuurlijk moeten jullie het helemaal zelf weten, wie zijn wij om daar over te oordelen. Maar mening word dus op prijs gesteld. Het eerste wat in mij opkomt is hoe wil je van 85 euro luiers, dure voeding, snel te klein worden de kleding kopen? En dan ook nog voor jullie 4tjes eten, drinken, kleding, cadeautje als de kids jarig zijn of andere feestjes, verjaardagen? Jullie hebben het geluk dat je al twee kindjes hebben. En de dochter van je man. Dus jullie zijn eigenlijk al met 3 als je het zo bekijkt. Ik zou idd ook denken, wacht tot jullie uit de schulden zijn en nieuwe start kunnen maken. Je bent nog jong. En dan heeft de toekomstige kleine en grote zus om van te leren. Dit is mijn mening waar je om vroeg. De beslissing ligt natuurlijk in jullie handen.

Gr. Nathalie

bedankt voor je reactie,
Ja je mag je mening geven hier vroeg ik tenslote om!
Ik ben al gestopt,dus benieuwd.
Ik snap jullie (mag 'k het bezorgheid noemen?) maar nu kan het ook?
We kopen de luiers altijd met veel tegen gelijk in, in de reclame
kleertjes krijgen we van alle kanten en we krijgen om de 3maanden zoals iedereen 'kinderbijslag' hiervan kopen we altijd fatoenlijke schoen nieuwe kleding die op dat moment hard nodig zijn en zetten wat aan de kant voor extra dingetjes
bijvb. als het lekker weer is te zorgen voor een goed gevulde picknik mand en na een speeltuin gaan. Mijn partner krijgt ook elke week nog geld om benzine te kopen
Het is krap maar je leeft na wat je hebt (klinkt misschien vreemd maar't gaat eigelijk best goed!)
thx voor je mening

Liefs,
Marieke

Dus eigenlijk doet onze mening er weinig toe, hihih.
Wens jullie heel veel geluk!

Tja, volgens mij heb je de beslissing al gemaakt of niet?
Denk dat andermans mening er inderdaad weinig toe doet.
Bovendien..............ik denk dat bijstandsmoeders het met minder moeten doen.......

Succes!

Groetjes Rimke

Volgens mij heb je je beslissing al gemaakt ;-))) Wat doet onze mening er toe als je denkt dat je misschien toch al (snel) zwanger bent,
Als je het redt financieel enzo dan is het toch goed? OOk zonder centjes kan je gelukkig zijn. En waarsch ben je over aantal jaren uit de schulden en dan waardeer je alleen maar meer wat je hebt.

succes ermee!

Terug
Bovenaan