Bewondering voor de meiden hier!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ja ik heb echt bewondering voor jullie.
Ik hoor niet echt ergens meer thuis maar was regelmatig aanwezig op zwanger worden na een mk.
Tja bij mij is het zwanger worden dus niet het probleem, maar het te blijven wel dus.
Nu zullen sommige van jullie denken wat doe je dan hier.
Maar ik vind het knap als ik hier zo lees wat de meeste doorstaan.
Sommige zijn al zo lang bezig en in de ziekenhuis molen. Dat jullie zoiets geestelijk
allemaal aankan.
Wij zijn gelukkig met onze dochter van 6 maar zouden graag nog een kindje willen.
Allen na twee jaar bezig zijn en 4 mk verder heb ik het idee dat het er niet meer inzit voor ons.
Over een aantal weken nog nacontrole van de laatste mk en vragen waar er nog evt oorzaken kunnen zijn. En vragen voor een kijkopperatie in mijn baarmoeder.
chromo onderzoek en mijn stollingswaarde waren goed dus heb ik nu het idee dat het bij mij fout zit.
Waarom???? Is denk ik gewoon een gevoel.
Hoever wij gaan in onderzoeken weet ik niet. Ik weet niet wat ik allemaal aankan, want die mk's hebben er behoorlijk ingehakt. Want 2 ervan heb ik een curritage ondergaan en bij beiden, ook deze laatste, keren was het niet in 1 keer goed gegaan.
Dus mocht ik binnen 1 week voor de 2de maal de curri ondergaan.
Weet dat dit hier misschien niet op zijn plaats is maar ik denk dat ik mijn verhaal kwijt wou.

Hoi lieve PV

Ik ken je van het zwanger naar miskraam forum en heb je gevolgd op verlies en verdriet. Meid wat heb jij een hoop ellende en verdriet achter de rug. Ik kan alleen maar zeggen, denk om jezelf. Probeer alles te verwerken en doe wat je wilt doen. Laat je niet leven door de mmm. Mijn man en ik gaan ook even een pauze inbouwen. Bij ons is  veel gebeurd (ook meerdere miskramen) en sinds een aantal weken ben ik werkeloos. Na het niet zo goede nieuws vorige week in het ziekenhuis, hebben we het gehad en gaan binnenkort lekker op vakantie

Lydia

Hoi PV,

Voor jou is het net zo moeilijk als voor ons. Alleen wij  moeten zwanger worden en jij  moet zwanger blijven. 4 miskramen gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Lijkt me erg moeilijk om iedere keer blij te zijn als je positief test, want je bent vooral bang, denk ik.
Ik heb nu 1 miskraam (7 wkn - na 1ste IUI ) achter de rug en ik kan denk ik pas echt blij zijn als ik de 12 wkn grens voorbij ben. Jij hebt het 4x mee gemaakt. Nou petje af hoor, dat je er iedere keer weer bovenop klimt.
Ik hoop voor jou en je man dat jullie wens voor een tweede kindje toch nog uit mag komen.

Kruimel

Terug
Bovenaan