Bewondering

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Eigenlijk hoor ik hier niet omdat ik 10 wkn zwanger ben en kom sinds kort op het zwanger forum.Nu wordt daar niet altijd(maar vaak wel hoor) even aardig gereageert en was toch benieuwd hoe het er bij jullie aan toe gaat.
Nu ben ik tot 2 x toe heel erg snel zwanger geworden dus heb geen idee hoe het voelt wat jullie door maken maar wil toch even kwijt dat ik veel bewondering heb voor de manier dat jullie hier mee bezig zijn en elkaar aanmoedigen!
Heel veel succes met zwanger worden allemaal.

Wat aardig van je.
Dankjewel!!! en geniet van je zwangerschap!!!
Liefs Lill.

Hoi,

Wat fijn van je om hier ook nog eens langs te komen. Is het daar ook zo erg, is daar ook iemand die zo van die rotberichtjes stuurt die mensen kwetsen?
Hier is er namelijk eentje die hier zomaar iemands naam gebruikt, in dit geval de mijne om mensen serieus te kwetsen.
Fijn dat je bewondering hebt voor onze manier. Dat doet ook eens goed om dat te horen. Jullie ( de zwangeren) zijn hier anders ook nogaltijd welkom hoor.
Wees maar blij dat je 2 maal zo snel zwanger bent geworden, ik vind het altijd fijn voor diegenen die niet moeten meemaken hetgeen sommigen hier meemaken.
In ieder geval bedankt om eens langs te komen.

grtjs en tot de volgende

Bea

Hoi,

leuk hoor dat je langs komt, maar misschien heb je wat aan deze tip. Er is namelijk ook een aprilforum en meiforum, dus de maand waar jij in bent uitgerekend. Daar zitten mensen die even ver zijn als jij, die kunnen je misschien beter bijstaan met raad en daad. Daar zijn volgens mij wel altijd aardig hoor, haha.
Die forums staan helemaal onderaan het zwangerforum.
Suc6 Gabrielle.

Bedankt en graag gedaan hoor.
Er worden af en toe inderdaad hele lullige opmerkingen tussendoor gegooit maar altijd zonder naam,is gewoon een beetje jammer.
Gabrielle,bedankt voor de tip maar kwam eigenlijk gewoon even kijken.Kan mezelf geen expert noemen maar door al een zwangerschap mee gemaakt te hebben maak ik mij niet meer zo snel druk,hahaha.
Sterkte allemaal

Terug
Bovenaan