bewondering

A

Anoniem

Guest
Ondanks dat de meeste van jullie mijn naam waarschijnlijk niet eens zullen herkennen, omdat ik er maar weinig was, wil ik toch even een berichtje plaatsen. Begin aug. ben ik met de pil gestopt en vond toen vrij snel dit forum. Vond het naast leuk en een ideale manier om anoniem vragen te stellen ook erg ontroerend, zeker dit forum.
Een beetje vervelend voor degene waar het lang bij duurt, maar zelf ben ik in september al zwanger geraakt. Probeer zeker wel in te leven hoe het zal zijn als het zwanger worden lang duurt, maar je weet pas echt hoe vervelend het is als je het aan de lijve ondervind denk ik.
Ondanks dat kijk ik ook altijd even naar de berichtjes bij jullie.

Ik vind het eens tijd om jullie te laten weten dat ik veel bewondering voor jullie heb, jullie steunen elkaar echt door dik en dun!!! En uiteraard hoop ik voor jullie allemaal dat de grote droom toch ooit waar mag worden.

Heel veel succes, liefs Mosy

Hoi Mosy,

Zalig toch, dat het bij jullie zo snel raak was. Gefeliciteerd hoor !
Ik zit nu in mijn 5e ronde, dus mag nog lang niet klagen. Bij ons eerste kindje was het de 2e ronde raak, dat is dan heel bijzonder. Het geluk zit jou nu even mee, geniet er maar van.
Leuk dat je nog een berichtje achter liet . Doei Tanja

hoi hoi leuk berichtje hoor!!ik zit in ronde 10 ben vandaag ongi geworden.maar om eerlijk te zijn er beu op dit moment.elke maand weer die teleurstelling.mijn vriend en ik heb het dit jaar niet mee gezeten,ben in jan gestopt en in feb,moest mijn vriend geopereerd worden,en in mei weer voor een abces[bij ze kont]en ik in aug voor een hydriadites.maar ja we proberen poitief te blijven ,maar is echt moeilijk,wees echt maar dankbaar dat je zo snel zwange rbent geraakt,hoef je niet mee te maken wat wij hier allemaal meemaken,maar ik ben erg blij met de meiden hier,je hebt inderdaad heel veel steun aan elkaar,en dat maakt het allemaal wat makkelijker,bedankt voor je lieve berichtje geniet van je kleintje gr manuela

Terug
Bovenaan