Bewust alleenstaande moeder

Ik had net heel mijn tekst hier geschreven en nu Is alles weg...jammer...

Even voor nu de korte versie terug neer zetten...

Ik ben Jessica. Trotse moeder van een zoon die al 8 jaar is.. tijd vliegt.

Nu ben ik sinds vorig jaar oktober het traject bam moederschap in gegaan..

Ik hoop hier dames te ontmoeten die ook in het traject zitten of hebben gezeten..om ervaringen uit te wisselen.  Het kan soms fijn zijn als iemand je snapt in wat je bezig houd
 
Hoi Jessica,

Ik ben vorig jaar met dit traject begonnen                                             <span style="line-height: 1.5;">Het speelde al een tijdje en mijn kinderwens was zo groot dat ik het traject heb opgestart </span>

In februari 2016 had ik mijn eerst afspraak en het leek een eindeloos lang traject te duren maar nu 1jaar later na veel gesprekken kan ik vertellen dat na de eerste iui behandeling meteen raak is IK BEN ZWANGER  (het is nog wel pril ik ben nu 9 weken )

En ja het is zeker fijn als je met iemand er over kan praten die hetzelfde traject zit of heeft gezeten







 
Hoi monique!

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">Allereerst onwijs gefeliciteerd!! Het is idd nog pril maar bij het begin beginnen...</span>

Hoe voel je je?

Ik krijg dinsdag na 16 uur te horen of ik groen licht krijg voor de behandeling. Ik probeer er niet te veel aan te denken want dan duurt het zo lang dat wachten. Ik ben sinds november in gesprek bij het uz Gent.  Voel me daar heel erg op mijn gemak en heb er het goede gevoel bij!  Als het allemaal door mag gaan dan zou ik waarschijnlijk eind april/ mei mijn eerste behandeling hebben...ik vind het onwijs spannend allemaal!!

Groetjes jessica
 
Hé dames, dit is wel al een verouderde topic, maar ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. Hoop dat jullie een melding over dit bericht ontvangen.
 
 
 
Terug
Bovenaan