bewust alleenstaande moeders?

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen
ik ben nieuw hier ik heb zelf geen computer ben nu bij een vriendin van mij op de computer. mijn vraag was ik en een vriendin van mij hadden het laatst over moeders enzo en toen kwamen we erop dat er ook zoiets bestond als bam bewust alleenstaande moeders. zijn die hier ook aanwezig? wij vroegen ons af waarom die keuze en hoe hebben ze bepaald wie de vader wordt enzo hoe gaat dat allemaal in zijn werk want we vonden het een beetje een raar concept
groetjes c

Zelf ben ik geen bewust alleenstaande moeder, maar ik denk dat ik wel snap dat iemand er voor kiest.

Als je die leuke partner maar niet vindt, en je hebt toch die vurige wens, dan kan je wachten tot het te laat is of kiezen om alleen een kindje te krijgen.

Want wachten op de juiste man en een relatie opbouwen kan een hoop tijd kosten en die heb je soms gewoon niet meer. Men vindt dan wel dat er ook eenvader bijhoort, maar anno nu is dat toch anders.

Ik heb er ook jaren alleen voor gestaan, en soms denk ik dat het makkelijker was geweest als er gewoon geen vader betrokken was geweest. Kinderen van gescheiden ouders krijgen vaken een grotere tik van alles wat er gebeurd dan kinderen die het vanaf het eerste moment zonder vader moeten doen.

Zelf ben ik blij dat er nu een vader is, omdat samen genieten toch wel heel fijn is, maar ik heb begrip voor vrouwen die kiezen voor het alleenstaande moederschap.

Miep

ja dat is waar maar we vroegen ons dan af hoe ze dan zwanger raken en hoe ze bepalen wie de vader word enzo want het lijkt mij een beetje een apsrte situatie. begrijp mij niet verkeerd ik oordeel niet over hun keuze maar we waren gewoon niewsgierig hoe dat dan allemaal in zn werk gaat aangezien je het de laatste tijd vaker hoort.

Terug
Bovenaan