bewust lachen??????????????

ze zeggen dat baby's vanaf een week of 7 echt kunnen lachen.boas is pas 5 weken maar die lacht sinds vorige week toch echt al echt!sinds vandaag kijkt hij me ook recht aan en van de inspanning gaat ie dan loeischeel kijken.
dus ik geloof wel dat jou ventje echt lacht.
groetjes kari

Ja dat kan!!!! Nynke lacht ook echt, dat weet ik heel zeker. Als ik tegen haar praat dan lacht ze vaak naar me en in het weekend ging ze lachen naar de mobile die boven haar box hangt!!!
Oh ja en ze is ook 8 weken.

groetjes,
Daphne

Jaaaa! Esther heeft vandaag voor het eerst gelachen en ze is nu bijna 7 weken! Ik had haar op de arm toen ik mijn haar aan het föhnen was. Eerst mijn haren geföhnd, toen richtte ik de föhn heel even op haar haartjes en toen weer op de mijne. Dat vond ze blijkbaar grappig, want ik kreeg me toch een brede grijns! Dus heb ik het nog een keer herhaald en toen lachte ze weer! Ze lachen echt wel op die leeftijd!

o ja hoor tuurlijk lachen ze echt. Noah is nu 8 weken en lacht bijna de hele dag. Hij was een week of vier toen hij heel soms al heel voorzichtig lachte. Of het toen al echt bewust was weet ik niet, maar dat is het nu zeker wel (sinds hij zes weken is) zo schattig!!!!!

Mirjam

Het kan, mijn zoontje is nu 6 weken en heeft voor het eerst vandaag gelachen.
Met een grote   glimlach liet hij trots aan zijn mama zien dat hij kan lachen.
En mama had ook een brede lach op haar gezicht ben trots op hem.

Groetjes trotse moeder van Michael

Terug
Bovenaan