bezig met 3e IVF.

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben alweer een tijdje niet meer op dit forum geweest.

vanaf 1 maart ben ik weer begonnen met onze 3e IVF poging en met Decapeptyl spuiten.

Vandaag voor 2e echo geweest en de eitjes groeien weer goed.

Laatste keren hadden we genoeg eitjes na de punctie en 2 goeie eitjes, dus helaas toen niet genoeg om te bewaren.

Hopen dat het deze keer echt gaat lukken..Een 3e keer klinkt toch vaak als laatste hoop, terwijl dat niet zo is natuurlijk..

Het is lente dus we gaan er positief tegen aan.

gr.

Hoi Leeuw, ik wil je even heel veel succes wensen met je 3e IVF poging. Ik ben momenteel bezig met de 2e IVF poging met ups en downs. Maar het zonnetje doet ook wat.......heerlijk, zulk lekker weer doet wonderen!

Liefs, Pleun

Hoi Leeuw

Ik heb je gemist. Goed om te lezen dat je eitjes goedgegroeid zijn. Dit zou een goede ivf poging moeten worden. Het is jullie gegund.
Ik zal hard voor je duimen. Het is prachtig weer, het zonnetje schijnt. Blijf positief.
We gaan er voor.

Liefs

Lydia

Hoi Leeuwtje,

Idd tijd niets van je gelezen. Welkom terug. Heel veel succes met je IVF en alles wat daarbij hoort!!!!!

Groetjes, Kippie.

Hee leeuw,

Houd vol hé! Zag ook enorm op tegen de derde 'laatste' poging......was bij ons wel gelukt!
Dus het kan echt zeker hoor!!!
3 maal is scheepsrecht, hoop van harte dat dit ook voor jou geld!

Heel veel sucses, zal duimen!

Liefs Anne

Hee Leeuw,
Spannend zeg en dan morgen weer terug.....
Ik duim heel hard en brand kaarsjes hoor. Dat 3x inderdaad scheepsrecht is!!!!!!!

Hallo leeuwtje,

heel veel succes met je 3-de ivf poging. Erg spannend lijkt me dat inderdaad. Ik hoop echt voor je dat 3 x scheepsrecht is....laten we het hopen.

Wanneer moet je weer terug naar het ziekenhuis?

Als je wilt: we hebben een onderwerp aangemaakt "ivf/isci lijst" met daarop info staan wie waar staat in het ivf/isci gebeuren. Misschien vind je het ook leuk om je info hier te vermelden (vind ik zelf wel makkelijk om soms terug te lezen)

Heel veel succes! Liefs indy

hoi leeuwtje

spannend spannend....
hopelijk doet de lentezon je goed en is 3 keer idd scheepsrecht.

Ik duim hier in elk geval vreselijk voor je mee.

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan