bezig met indalen

hallo.

Komen net bij de vk vandaan, gevraagd of het kindje al was ingedaald.
Na wat voelen inderdaad het kindje was al een stukje ingedaald.. was er druk mee bezig zei ze.
Ben nu 30,2 weken.. had iemand dit ook al zo vroeg?

Betekend dit nu ook iets? komt het kindje eerder? heb wel meer pijn klachten gekregen.... helaas.

achja en nu maar weer rustig aan doen en om de 2 weken naar de vk. verder was alles ok:) kindje groeit goed.. is alweer 40 cm en 1500 gram.. precies op schema:)
 
Wel redelijk vroeg geloof ik ja, dat het al aan het indalen is...maar het hoeft verder niets te betekenen.
Gek idee dat het kindje dan al zo lang 'vast' ligt..:)
Ik ben nu 35+4 maar kindje is nog niet ingedaald. Is heel verschillend per kindje blijkbaar.

Succes met de laatste 10 weken!
 
Hoi,
Een eerste kindje daalt vaak eerder in, maar zolang het hoofdje nog niet vastzit kunnen ze ook nog weer even wat omhoog kruipen.
Indalen zegt verder niks over wanneer je bevalt!
Een 2e en volgend kindje daalt vaak wat later, ook niet zo gek als je je bedenkt dat de eerste het minste ruimte heeft!
Liefs MJ
 
Mijn kindje ligt ook al vast (vanaf week 34 zeker miss al eerder) maar ik heb juist minder pijn nu, van mijn bekken dan. Volgens mij heeft het indalen niets te maken met de duur van je zwangerschap, zijn er ook zat waarvan het pas indaalt als het al begonnen is. Anders toch ff na vragennbij je vk...
Fijn dat alles verder goed is! Rustig aan!
 
Wanneer je kindje indaalt zegt niks over de termijn waarop ze geboren werden. Mijn oudste daalde 2 dagen voor de bevalling in en de (nu nog) jongste 6 weken... Dus het zegt niks. Meestal daalt een tweede kind later in, maar ook die vlieger gaat niet altijd op dus. Nr 3 was met 30 weken lekker aan het indalen, maar is ook weer losgeschoten. Schijnt dus ook nog te kunnen als het vroeg indaalt, omdat het kopje dan nog erg klein is. Dat vertelde de vk iig toen ik voor controle kwam.
 
vriendin van mij haar dochter was met 24 week ingedaald en was 13 dagen te laat.. dus dat zegt helemaal niks... hangt ook wel een beetje van je bouw af... klein bovenlichaam daalt waarschijnlijk eerder in omdat het minder ruimte heeft.

 
hier is het juist een ander verhaal... pas in de laatste uurtjes voordat ik de weeen kreeg begon ze pas in te dalen en niet eerder... en toen was ik 40 weken en 9 dagen... en dat was onze 1e dochter
 
Terug
Bovenaan