Bezig met IUI - wanneer ongesteld?

Hi dames,

Ik heb deze maand (18-12) mijn eerste IUI gehad en vraag me af wanneer ik nu mijn volgende menstruatie kan verwachten. Is dat gewoon volgens mijn normale cyclus, of al 2 weken na de inseminatie? Heeft een van jullie daar ervaring mee? En wanneer ben je dan begonnen met testen? Alvast bedankt :)

Groetjes!

Je mag 15 dagen na de IUI testen. Maar 14 dagen na de IUI is de dag dat je ongesteld zou moeten worden ( liever niet natuurlijk) succes!

Nee heb voor mijn zoontjes clomid met timing gehad. Maar die regeltjes zijn eigenlijk hetzelfde. (Pregnyl spuiten, na 24 tot 36 uur vrijen. Bij jou dus de IUI en de vreselijke 2 wachtweken). Zijn nu 3 jaar bezig voor een 3e kindje, maar door 2 miskramen dit jaar kom ik in April pas in aanmerking voor IUI.

Hoi siggy

Klopt idd wat supertje zegt ik heb nu een break van de iui en hoop weer snel te mogen starten  (ligt aan mijn menstruatie die nog steeds niet goed doorzet)

Mij werd dan verteld dat ik 16 dagen na de iui pas mocht testen ik heb bij mijn jongste dochtertje bij iui nummer 5 positief getest!  Ze is nu 10 maanden en ik ben in oktober opnieuw naar het ziekenhuis gegaan en in december begonnen met gonal-f spuiten.

Succes!

Groetjes,

Annemarie

Dank jullie wel voor de reacties!

Supertje wat heftig, al 3 jaar en 2 miskramen! Ik hoop voor je dat het vanaf april dan snel lukt, of misschien daarvoor al! :)

J1983 is het bij jou gelukt?

Annemarie wat balen van je menstruatie! Ik hoop dat het snel goed op gang komt. Bemoedigend om te horen dat IUI bij jou gelukt is! Ik mocht na 14 dagen testen dus dat zou overmorgen zijn. Hoop dat ik het volhoud tot die tijd haha!

Hey Siggie,

Ik ben zelf exact 14 dagen na de lUI ongesteld. Bij mij lijkt de twee weken wel een maand en ik heb alle zwangerschapsverschijselen die je kunt bedenken en dan klokslag op dag 14 ongesteld. Ik zit nu in ronde 5 Dit wordt de vierde keer dat ik die ga proberen op te starten. Het is een proces met ups en downs.

Ik hoop dat je een mooie dikke vette streep op je zwangerschap test mag zien en dat jij de eerste zwangere IUI dame van 2016 mag worden. Maar hou in je achterhoofd dat je lichaam en je gedachten spelletjes met je spelen en je soms een flinke klap kan krijgen van die stomme hormonen.

@Annemarie wat balen dat het nou nog niet doorgezet heeft!

Groetjes jootje86

Terug
Bovenaan