Bezig met ronde 19 2 september naar de gyn!!!!

Hallo we zijn nu al 19 maanden bezig om zwanger te worden en ik begin een beetje moedeloos te worden.Nu eindelijk naar de gyn en hopelijk op naar antwoorden of een oplossing. Ik ben al moeder van 1 kind en ik weet dat ik dan al blij moet zijn met het kind wat ik al heb en dat ben ook heel erg maar het doet nog steeds zeer. maar ik ben dolgelukkig dat ik al gezegend ben met 1 geweldig kind.

Hoi

Het maakt niet uit of je al 1 of geen kinderen hebt, als je de wens hebt voor nog een kind dan is het net zo erg hoor, ook al ben je gezegend met 1 kind.

Wij zijn nu 2 jaar en 4 maanden bezig voor kindje 2 en nu in afwachting wat iui6 heeft gedaan, dus ik heb al een heel traject erop zitten, als iui6 mislukt is gaan we door voor ivf. Wij hebben alle onderzoeken gehad, er blijkt uit niets waarom het nu niet wil lukken, het is een groot raadsel waarom het nu op zich laat wachten.

Wanneer meot je naar gyn? Succes.

Ik moet 2 september naar de gyn en op 19 augustus krijg ik een echo omdat de dokter bang is dat ik vleesbomen heb en mijn vriend krijgt morgen als het goed is de uitslag van zijn spermaonderzoek.

hoi Juultje,
het is als ydneWw zegt,
Als je graag een kindje wilt en het lukt niet,
maakt het niet uit of het je 1e of je 5e is.
Het blijft rot.

Wij zitten in ronde 18 voor een 2e kindje.
Van onze dochter was ik de 2e maand al zwanger,
maar tot nu toe niet zwanger.
Onderzoeken bij de gyn kwam niets uit.
Tenminste niets waarom het niet zou lukken.
Mag september weer terug naar de gyn.
Eventueel voor IUI.

Succes en groetjes Fleur

hey,
ik ken t gevoel. wij hebben ook al 1 kindje. moesten we ook lang opwachten maar toch vanzelf gekomen. vind het nu ook moelijk om naar de dokter te stappen (zou toch zeggen dat als het 1 keer gelukt is nog een keer zou moeten lukken) wij zijn nu 17 maanden bezig en hebben het er toch over om volgende maand naar de dokter te gaan.
ik denk ook het ene moment: we zijn toch heel gelukkig mt ons kindje, maar het andere moment wil ik er zoooo graag nog een. en nog een keer zwanger zijn!!
sterkte

Wat een herkenbare gevoelens Hetty,
wij zijn ook zo gelukkig met ons meisje,
maar net als jij is er bij ons (zoals de huisarts zegt) een 2e kinderwens
Wel heb ik zelf steeds meer het gevoel dat de komst van onze dochter een groter wonder is dan dat we zelf al dachten.
Hopelijk gaan we het nog een keer meemaken om zwanger te zijn.
groet Fleur

Hoi,

wij zijn al 28 maanden bezig voor ons 1e kindje...inmiddels 2 x miskraam gehad, onderzoeken zijn goed, gaan in september weer verder met IUI...

Ik denk dat het niets uitmaakt of je wel of geen kids hebt als je wens zoooo groot is om zwanger te raken....ik denk dat als je al wel een kindje hebt je juist weet wat je mist en dat zal realistischer zijn dan het beeld dat mijn man en ik hebben...haha Maar goed, neemt niet weg dat het heel erg balen is...dit hadden wij nooit verwacht 28 maanden geleden...was namelijk meteen na ons trouwen zwanger, maar ja dat was dus inderdaad te mooi om waar te zijn...

Sterkte iedereen,

gr Yosha

He,

Ik heb goed nieuw we waren net bezig met een tweede spermaonderzoek en zouden daarna gaan kijken welke behandelingen we konden gaan doen.
Maar toen opeens had ik het idee om een zwangerschapstest te doen ik had er toch nog een.
En toen was er opeens een heel licht streepje en na nog 6 verschillende testen is het eindelijk doorgedrongen we krijgen alsnog een baby zonder onderzoeken. We zijn harstikke blij. Ik hoop dat het goede nieuws voor jullie ook snel komt.

Groetjes Juultje15

Terug
Bovenaan