Bezig voor 2de kindje

<p>Hey iedereen , </p><p>wij hebben een prachtige dochter van 19 maanden en we willen haar zo graag een zusje of broertje geven. Alleen wilt het maar niet lukken. Bij onze dochter was het in de 2de ronde raak. Nu beginnen we aan de 6de ronde. Het is nog niet lang , dat weet ik… maar we zijn verwend geweest met de 1ste zwangerschap. <br />Soms spookt er door mijn hoofd dat het ons niet meer gegund is :( en ik heb ookal vanalles gelezen en dat maakt me nog meer bang. <br />Nog vrouwen die in dezelfde situatie zitten als ik? <br />En hoe gaan jullie hier mee om? Iemand tips.. </p><p> </p>
 
Hoihoi! Wij waren bij de eerste ook gelijk de eerste ronde in verwachting. Bij de tweede laat het langer duren helaas. Ook pas na 6 maanden zwanger geworden die toen een bbz bleek. Dus nu weer opnieuw proberen. Al met al nu 9 maanden bezig.....
Super frustrerend, ik herken je verhaal heel erg. En deel dezelfde angst.
 
Hier hetzelfde verhaal. Bij onze dochter de 2e keer raak. In april vorig jaar weer begonnen, toen was het in 1 keer raak. Helaas bleek bij de eerste echo dat de hartjes van de tweeling beide gestopt waren met 6.5 en 7 weken. Na de curretage positief weer begonnen met zwanger worden. De 2e keer was het raak maar wist niet dat ik zwanger was omdat ik weer "ongesteld" werd. Door de voor mij bekende zwangerschapskwaaltkes een test gedaan en bleek ik zwanger. Helaas was het deze keer buitenbaarmoedelijk en heb ik een medicijn gekregen waarbij ik 3 maanden moet wachten voor ik weer zwanger mag worden... Nog 1 maand wachten en dan mogen we weer proberen!
 
Heftig @Nascar zoveel verlies achter elkaar... :'(
Wij hebben bij de bbz meteen voor een operatie gekozen, ik vertrouwde dat medicijn voor geen meter. Achteraf maar goed want eileider was al helemaal doorgescheurd.

Ik hoop voor jullie beiden dat het snel (weer) raak zal zijn en dat er gezonde zwangerschappen ontstaan! ?
 
Pff jullie hebben ook al wel wat meegemaakt dan :( 
Ik heb nog nooit een miskraam of dergelijk gehad. Dus kan er niet over meespreken.
Maar het moet verschrikkelijk zijn :(
hopelijk mogen jullie snel zwanger worden en dat het ook een blijvertje is? 
 
 
@Veraa de eerste miskraam was al heftig, die bbz vonden we heftiger, vooral omdat we zo lang moeten wachten voor we weer mogen en dat een vriendin/collega van mij rond die eerste echo vertelde dat ze zwanger is. We zouden 2 weken van elkaar schelen. Het is voor mij nog steeds lastig om haar zo vaak te zien maar ik probeer het allemaal zo nuchter mogelijk te houden aangezien zij zich ook al schuldig voelt dat het bij haar wel goed gaat. Ik ben wel bang dat het bij mij niet goed zit en dat ik nog een bbz krijg omdat ik nog in het ziekenhuis ben beland met een inwendige bloeding na het medicijn. Ik had geen operatie nodig omdat ik gestopt was met bloeden maar ik weet nu niet of er schade is en dus een vergrote kans op nog een bbz. De artsen denken van niet maar zeker weten doet niemand.


@mommyofagirl ik had liever gehad dat ik er langer over deed om zwanger te worden dan al deze ellende. Ik hoop echt dat dit jou bespaart blijft. Maar wij houden goede moed! Het is ons allen zeker gegund om een tweede te krijgen. De vraag is alleen wanneer!

Wij blijven positief. Het is bij ons nmdus 3 keer snel raak geweest dus we gaan er vanuit dat de volgende ook snel zal zijn. Alleen nog hopen dat deze wel in de baarmoeder komt en gezond zal zijn!
 
Terug
Bovenaan