Bezoek aan gyn.

Hallo allemaal,

Nou vanmiddag naar gyn. geweest voor samenlevingstest en dus vanmorgen geklust. Moest de wekker er voor zetten, bleh, echt heel onmotiverend, maar het is gelukt.
Gelukkig was toch onze eigen gyn. er.
Eerst een inwendige echo gemaakt en daarop zag zij een eitje dat snel gaat springen, zij vroeg ook of ik ook buikpijn heb gehad en inderdaad aan de rechte kant nare steekjes gehad de afgelopen dagen. Verder vond ze dat mijn baarmoeder er prima uitzag en zei dat ze zgn. "ringen" zag om de baarmoeder die daar alleen zitten als je hormonen etc. allemaal goed werken, dus positief.
Daarna nam ze een beetje "slijm" weg om te onderzoeken. Zijn gelukkig in de goede periode gekomen want het "slijm" was in goede conditie. Nadat zij klaar was met het te bekijken onder de microscoop zei ze dat alles goed was!!!! En we mochten zelf ook nog even kijken. Heel tof hoor, allemaal kleine bewegende "puntjes". Alles met elkaar dus heel positief en het bewoog niet alleen goed ze zei dat er ook veel zaadcellen waren.

Heel gek eigenlijk dat het zo'n tijd niet goed uitzag en nu gaf zij aan dat wij eigenlijk zo als het nu gaat net zo veel kans hebben op een gewone zwangerschap als iemand anders. Wel pas sinds een paar maanden natuurlijk maar das beter dan niks. Had me al ingesteld op een slechte uitslag, zodat je alleen nog met behandelingen zwanger kunt worden, maar viel dus allemaal reuze mee.
Nu blijft het natuurlijk afwachten he, dus we hebben al wel een nwe afspraak bij ander ziekenhuis, pas in juli (!) want zo lang moet je wachten. Als we dan nog niet zwanger zijn kunnen we daar in ieder geval wel over behandelingen gaan praten want er zijn ook stellen waarbij er eigenlijk niks mis is, maar toch niet zwanger worden.
Ben wel heel blij dat de 6 maanden Clomid me hebben geholpen aan een spontane en goede cyclus, heb ik er na alle vreselijke bijwerkingen toch iets goeds aan over gehouden.

We zijn dus ook erg opgelucht en nu maar flink klussen en hopen dat het nu, na 2 jaar, eindelijk gaat lukken.

Sorry voor het lange verhaal hoor, maar vind dit zo'n prettige plaats om dit te delen.

Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie meelevendheid en interesse.

Liefs,
Joan

Wat een fijne berichten zeg. Ik ken je helemaal niet maar ik heb je hele verhaal uitgelezen en ik ben blij voor je. Wat een opluchting denk ik ook. Veel succes.

Zo, dat klinkt goed! Spannend zeg, je weet nu zeker dat er een ei op knappen staat! Ik hoop voor jullie dat het deze keer raak is, dat verdienen jullie wel na 2jaar modderen... KLus er maar lekker op los de komende dagen (en dan nog 14 dagen in spanning )zitten.

Liefs Kiki

Joan, je verhaal was helemaal niet te lang hoor. Zo'n positief bericht kan niet lang genoeg zijn en ik vind het fantastisch dat je dat ook met ons deelt! Fijn voor je dat alles zo goed was. Nu weet je weer waar je het voor doet hè. Veel klusplezier en hou ons op de hoogte!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan