bezoek aan gyneacoloog

vandaag in het ziekenhuis geweest, alles is goed en waar ik bij 33 weken terug moest komen omdat Daniëlle een forse baby was..is er nu niks aan de hand en mag ik er zelfs nog voor kiezen om thuis te bevallen.....mijn eerste reactie was neeeee, laat mij maar lekker in het ziekenhuis bevallen maar ergens begin ik nu te twijfelen...

Daniëlle is geboren met de vacuumpomp en haar hoofdomvang was groot...zou er dan nu al genoeg ruimte zijn dat deze er makkelijk uitkomt en zou ik het kunnen wagen thuis te bevallen???

twijfel twijfel twijfel....ik ga maar eens babellen met manlief erover...voordeel is wel dat we 2 weken na de uitteldatum een nieuw bed krijgen en ik deze dus mag verrabbezakken hahahaha

groetjes Veronique

Wat heerlijk dat alles goed is!!
Je hebt nog tijd genoeg om te beslissen..
je kan altijd een bed reserveren en als je tijdens de bevalling besluit thuis te blijven dan is dat geen probleem. Andersom is namelijk niet mogelijk.

Succes met kiezen!

Esmé mv Kay

Ha,
Wat fijn dat alles goed is. En je hebt nog even om te beslissen... Je kunt het inderdaad op het moment zelf nog beslissen. En een bed vooraf reserveren hoeft hier echt niet. Misschien is dat in andere plaatsen wel zo, dat weet ik dus niet.
Ik ben van Skip in het ziekenhuis bevallen en van Bo thuis. En wat ik gehoopt had, gebeurde ook.... de tweede gaat veel makkelijker haha.
En voor je bed hoef je niet te vrezen hoor, daar gebeurt niks mee haha.

Groetjes,

Noortje mv Skip en Bo!

Meid,wat fijn zeg!
En versmeer dat bed lekker joh,haha.
nee hoor,je moet doen wat goed voelt.
Ik ben een keer thuis én een keer in het ziekenhuis bevallen,beide vond ik prima,maar als ik moet kiezen,dan maar lekker thuis,vind ik zo lekker intiem.
Succes met je keuze!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan