vandaag in het ziekenhuis geweest, alles is goed en waar ik bij 33 weken terug moest komen omdat Daniëlle een forse baby was..is er nu niks aan de hand en mag ik er zelfs nog voor kiezen om thuis te bevallen.....mijn eerste reactie was neeeee, laat mij maar lekker in het ziekenhuis bevallen maar ergens begin ik nu te twijfelen...
Daniëlle is geboren met de vacuumpomp en haar hoofdomvang was groot...zou er dan nu al genoeg ruimte zijn dat deze er makkelijk uitkomt en zou ik het kunnen wagen thuis te bevallen???
twijfel twijfel twijfel....ik ga maar eens babellen met manlief erover...voordeel is wel dat we 2 weken na de uitteldatum een nieuw bed krijgen en ik deze dus mag verrabbezakken hahahaha
groetjes Veronique
Daniëlle is geboren met de vacuumpomp en haar hoofdomvang was groot...zou er dan nu al genoeg ruimte zijn dat deze er makkelijk uitkomt en zou ik het kunnen wagen thuis te bevallen???
twijfel twijfel twijfel....ik ga maar eens babellen met manlief erover...voordeel is wel dat we 2 weken na de uitteldatum een nieuw bed krijgen en ik deze dus mag verrabbezakken hahahaha
groetjes Veronique