bezoek aan gyneacoloog

vandaag in het ziekenhuis geweest, alles is goed en waar ik bij 33 weken terug moest komen omdat Daniëlle een forse baby was..is er nu niks aan de hand en mag ik er zelfs nog voor kiezen om thuis te bevallen.....mijn eerste reactie was neeeee, laat mij maar lekker in het ziekenhuis bevallen maar ergens begin ik nu te twijfelen...

Daniëlle is geboren met de vacuumpomp en haar hoofdomvang was groot...zou er dan nu al genoeg ruimte zijn dat deze er makkelijk uitkomt en zou ik het kunnen wagen thuis te bevallen???

twijfel twijfel twijfel....ik ga maar eens babellen met manlief erover...voordeel is wel dat we 2 weken na de uitteldatum een nieuw bed krijgen en ik deze dus mag verrabbezakken hahahaha

groetjes Veronique

hoi veroique

fijn dat alles goed was. Dus je was er al helemaal vanuit gegaan dat je in het ziekenhuis zou moeten bevallen.
Ik denk dat je gewoon moet doen waar jij jezelf fijn bij voelt, ik ben van de eerste thuis bevallen en zou dat nu ook wel weer graag willen, maar naar de geboorte bleek mijn dochtertje maar 2550 gram dus ik heb nu met30 weken ook alweer een extra groei echo gehad en ben nu 33 weken en moet waarschijnlijk nog een extra   groei echo omdat het weer iets aan de kleine kant is.
ach we zien wel
hele fijne zwangerschap gewenst,

Hoi Veronique,

Fijn dat alles goed is! Kun je gewoon lekker genieten van je verlof.

Of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen, dat zul je zelf moeten beslissen. Je moet datgene doen waar jij je het fijnst bij voelt, zodat je je volledig op je bevalling kunt concentreren en kunt ontspannen tussendoor.

Ik ben van ons zoontje thuis bevallen en vond dat erg fijn. Geen verplaatsing tijdens de bevalling en ook niet na de bevalling. De laatste 4 cm ontsluiting gingen bij mij ook heel snel, dus zou het echt  heel rot zijn geweest als ik nog met 7 cm naar het ziekenhuis vervoerd had moeten worden.
Dus ik ga nu weer voor een thuisbevalling.

Succes met jullie keuze.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan