bezoek aan VK

vanmorgen weer het ,inmiddels, wekelijkse bezoek gebracht aan de VK.
Bloeddruk is mooi, 120/72. de hartslag van de baby is goed en de baby is een deel ingedaald maar nog niet compleet...afgelopen dinsdag had ik veel last van weeen en steken in de schaamstreek. het bleken indalingsweeen te zijn. jammer dat het niet de echte weeen waren maar ben sindsdien wel eindelijk van het brandend maafzuur af...en dat is ook al heel wat. ben wel veel moe lam en misselijk en moet bijna elke dag wel een keer overgeven. de darmen zijn ook nog altijd erg actief dus het rommelt wel maar niet zoals ik  wil hahaha.....groot voordeel van het overgeven ed is dat ik nog altijd maar 1 tot 2 kilo ben aangekomen dus zodra de kleine er is zal de weegschaal mij een goed kraamcadeau geven whahaha
alles is klaar, schoon en in afwachting van de baby, maar die vind het wel best met dit pokkeweer hihi...inmiddels ook druk bezig om de fabels om de weeen op te wekken eens uit te testen, ananas en ook andere tips...

aan de ene kant kan ik niet wachten tot ik deze kleine in mijn armen heb maar aan de andere kant is dit de laatste keer dat ik zwanger ben en een baby in mijn buik heb dus het gevoel is heeeeel dubbel, denk dat de reden dat ik het zat ben ook zit in het feit dat je zo weinig kunt en met een 2 jarige peuter waar je mee wilt ravotten zit de buik en de bijbehorende kwaaltjes zoals moe, misselijk enz aardig in de weg...

groetjes en succes allemaal met de laatste loodjes

Veronique 37+5

He Veronique,
Lekker dat ie een deel is ingedaald en dat je maagzuur over is! De mijne is helemaal ingedaald en nu is het maagzuur begonnen!  Heb vanacht 'rechtop' zittend geslapen en dat is goed bevallen! Wel vervelend dat je zo misselijk bent, maar ja, de laatste loodjes!
Groetjes Nanna

Hoi Veronique,

Fijn dat alles goed is. En vooral ook dat je geen last meer van maagzuur hebt. Ons kindje is al wel helemaal vast ingedaald, maar het maagzuur wordt er niet bepaald minder van, eerder erger. Maar dat was bij ons zoontje ook het geval, dus ik was er wel op voorbereid.

Fijn hè, zo'n peuter van 2. Ik merk dat ik nu echt veel minder geduld met ons zoontje heb dan normaal. Is wel sneu voor hem, hij krijgt nu eerder op zijn kop dan normaal. Maar over het algemeen hebben we het nog heel gezellig samen. Ik zet hem nu wel wat sneller en makkelijker voor de tv met dit lekkere regenweer: Hij blij, ik blij.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan