Bezoek CB en 2e prikjes

Hoi allemaal,

Lars moest vandaag weer naar het CB. Hij was gisteren 12 weken oud is nu 60 cm en 5670 gram.
Hij zit qua groei een heel klein beetje onder het gemiddelde en qua gewicht precies goed, dus helemaal super!
Verder zag alles er heel goed uit en volgens de KA een heel gezond mannetje :)

Ook kreeg hij zijn 2e prikjes, dat ging iets minder soepel dan de vorige keer maar nog steeds deed hij het super goed. Hij moest behoorlijk hard huilen maar toen we hem aan gingen kleden en Mark zijn pink in zijn mondje deed was het goed.
Dus papa en mama weer helemaal trots natuurlijk.
Hoop dat hij er verder geen last van zal hebben, ligt nu in ieder geval heerlijk te slapen.

Nou ik ga lekker genieten van een dagje met mijn kleine ventje.
Fijne dag allemaal!

Liefs Kim

Hey Kim,

De tweede prikjes alweer, sneu he!
Hoop niet dat hij er veel last van krijgt.
De vorige keer had hij er ook niet veel last van gehad, toch???

Wat fijn dat Lars goed groeit.
Als ik het zo lees groeit Finn best hard.
Hij woog met 9 weken 4 dagen 5.745 gram en was 59.7 cm.
Finn moet vanmiddag voorcontrole naar de k.a. ben benieuwd wat ons kleine buffeltje nu weegt.

Geniet lekker van je kleine ventje en je vrije dag!

Liefs Daan

Hey Daan,

Nee hij had er helemaal geen last van gehad alleen iets meer slapen en volgens mij heeft hij dat nu nog.. Slaapt nog steeds! :)

Ja hij groeit wel wat langzaam maar absoluut niet zorgwekkend. Vooral omdat ze nooit precies kunnen meten. En ik moet zeggen dat ik vond dat zijn beentjes wel erg krom lagen in dat ding dus denk eigenlijk zelf dat hij iets langer is. Maar Finn is dan inderdaad een stuk groter al, Lars zit nu op zijn afmetingen van 9 weken!
Ben zo benieuwd naar alle kindjes! Echt leuk dat we elkaar gaan ontmoeten.

Jij succes vanmiddag!

Liefs Kim

Wij zijn gister voor de eerste prikjes naar CB geweest en Sepp is 53,5 cm en 4700 gr.

Ook een klein ventje. Ik maak me er niet druk om, ik ben ook niet groot.... En hij lijkt om mij :).
en ze liggen idd niet helemaal gestrekt in dat ding.

Groetjes!

Terug
Bovenaan