bezoek cb

kom net etrug van cb antonio is op 5 dagen na bijna 7 maandenen is nu 69.5 en weegt 7295. hoofdomtrek 44,5.
hij is ten opzicht van de vorige keer erg weining aangekomen maar ja hij is ook een week goed ziek geweest. koorts, eten uitspugen dus dat verklaart het wel. vroeg of ik eerder wilde terugkomen vanwege gewicht maar heb aangegeven dat niet nodig te vinden. hij is zoet en doet het goed dus zie het nut er niet van in. mocht ik twijfelen kan het altijd nog toch?
heb ook een lijstje met hoe nu te voeden gekregen, ga denk ik gewoon doormoderren zoals ik nu al doe

Hij ligt toch nog prima rond het gemiddelde, kan me voorstellen dat je een extra bezoek niet nodig vind. Connor was ook zoiets de laatste keer, moet nu in November weer komen.
Geniet er maar lekker van, we mogen onze handjes dichtknijpen met zulke lieve, zoete baby's!

Kyan was voor twee wk geleden ook weer op t cb en hij weegt nu 7 kg! En is 67 cm! Ook ik moet terug komen voor de groei! Prima! Maar maak me geen zorgen! Vind t wel fijn mijn kleine ;-) grote vent!

Hij is toch netjes in verhouding?!
En net wat je zegt wrs door het flink ziek zijn is hij wat minder aangekomen.
Ik zou me daar ook geen zorgen om maken idd. Wel wanneer hij volgende keer niet goed is aangekomen, maar wrs heeft tie het dan al lang weer in gehaald.
Volg je gevoel qua voeden en het groente en fruit, beter als al die schema-tjes.
Ze snappen het daar nog steeds niet op het cb een kind is geen schema ofzo die volgt jou en zijn eigen ritme! haha

Terug
Bovenaan