bezoek gyn

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Omdat mijn vriend en ik al 14 maanden bezig zijn om zwanger te worden, ben ik door de huisarts doorverwezen naar de gyn.
Maandag is het dus zover dan hebben we de eerste afspraak. Ik ben nu al zenuwachtig.Wat kan ik allemaal verwachten en wat gebeurd er zoal bij het eerste bezoek?
Misschien nog een raar vraagje: Maar ik reken er maar op dat er een inwendig onderzoek kan plaatsvinden, hebben jullie je dan geschoren of niet?
Alvast bedankt.

Groetjes San.

He San,

Wij gaan 6 oktober voor onze eerste afspraak. De dame aan de telefoon wist me te vertellen dat de eerste afspraak (hier in België) steeds een gesprek is. Ik moest niets meebrengen, maar ik steek toch stiekem al mijn temperatuurcurves van de laatste maanden in mijn handtas, voor het geval dat...

Ik weet het voor de rest evenmin wat er gaat gebeuren... Ben benieuwd.

Succes,
Erika

Hey San,

Wijzelf zijn 12 maanden bezig en deze maand moeten we voor de 3e keer terug naar de gyn.

Bij onze 1e afspraak hebben we even gebabbeld over hoe regelmatig je cyclus verloopt, hoe lang je al bezig bent met proberen zwanger te worden enz.. Ook kreeg ik een inwendige echo en namen ze een uitstrijkje af voor onderzoek. Ook moest ik op een bepaalde dag van de cyclus bloed gaan laten prikken voor onderzoek.
Mijn man werd gevraagd sperma in te leveren wat onderzocht werd.
Bij een volgende bezoek worden dan de uitslagen allemaal besproken.

Ikzelf heb me toen wel geschoren.

Succes maandag!!

Groetjes, Chantal

wat grappig, scheren of niet scheren....

Dat was nou wat ik me ook afvroeg, ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Maar dat voelde achteraf niet goed, omdat ik het normaal wel altijd doe had ik nu zo'n stekelvarkentje.hahaha
Ik zou het de volgende keer denk ik wel doen, voelt ook gewoon een stuk hygieniser.
Leuk om te leze dat ook anderen vrouwen hierbij stilstaan.
Ik heb wel eens geprobeerd het bespreekbaar te maken op een vriendinnen avond maar toen werd er lacherig gereageerd en kreeg ik eigenlijk geen zinnig antwoord.

Hai san,
ik ben donderdag naar de gyn. geweest.
Eerst even babbelen en toen onderzoeken.
Hij heeft een echo gedaan, een uitstrijkje genomen en een kweekje.
Ik had me wel geschoren maar toch, geschoren of niet, voel je je eigen heeeel ongemakkelijk, dus gewoon doen(scheren)zoals je t normaal doet, hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken.Zo'n onderzoek is al erg genoeg, niet pijnlijk hoor, maar wel erg ongemakkelijk, je ligt daar toch maar in vol ornaat voor zo'n man\vrouw.
Ik kan alleen zeggen, veel succes ermee.
groetjes eefje

Terug
Bovenaan