Bezoek gyn

Vanmorgen op bezoek geweest bij de gyn, ben vandaag precies 40 weken.
Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en zag dat ik al 3cm ontsluiting had, was ik wel blij mee en verder heeft ze nog even gestript. Ze vroeg gelijk wanneer ik wilde komen voor evt in te leiden. Ik heb nu dus een afspraak voor vrijdagochtend gemaakt om 08:00 en dan komt zij om 08:15 mijn vliezen breken, dus vrijdag wordt zeker onze dochter geboren. Ben zo benieuwd, het geeft me wel meer rust. Mijn zoon is sinds vanavond tot vrijdag bij mijn ouders, mis hem nu al. Kan ik morgen nog even strijken etc en rusten en vrijdag er tegen aan. Maar het kan evt nog steeds vannacht gebeuren natuurlijk.
Wilde het even delen met jullie, toch nog een maartmoeder

Groetjes
Tessa

hoi tessa

ik ben morgen precies 40wk zwanger,de verloskunde heeft ook bij mij   vandaag geprobeerd te strippen,maar jammer genoeg zat alles nog potdicht,dus op naar volgende week weer,
maar wat ik je wilde vragen;  waarom jij al zo snel ingeleid wordt,ik bedoel heb je daar een medische reden voor of wil je het gewoon zomaar.
hoe dan ook ik wens je een niet al te pijnlijke bevalling en een wolk van een baby.
veel liefs kaltoum

hoi Kaltoum

Ik was gisteren ook wel erg blij dat het allemaal al erg week was en dus al 3cm ontsluiting had. Ik heb niet een medische reden. Eigenlijk gaf de gyn mij gewoon de keuze, eigenlijk had ik het ook niet verwacht. En eigenlijk heb ik die kans genomen. Het is een stuk makkelijker,   ik weet nu precies wanneer ze komt en gelijk oppas geregeld voor ons zoontje. Wel raar, die zie ik nu pas weer als ik zijn zusje in mijn handen heb.
Ik ben dan ook zo benieuwd hoe hij er morgen op gaat reageren.
Jij ook veel succes met je hopelijk snelle bevalling. (en de rest ook natuurlijk die ook nog moeten)

Groetjes
Tessa

Hoi Tessa,

Vroeg me al af hoe het met je gaat! Spannend hoor, vrijdag de grote dag! ligt ze nog steeds als sterrekijkertje of is ze gedraaid?

Hoe dan ook, heel veel succes met bevallen!!!

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan