nou vanmorgen bij de gyn geweest. Mijn man was ook mee, mede omdat ik niet meer kan rijden i.v.m. extreem lage bloeddruk. Gyn bood zelf al zijn verontschuldigingen aan voor het gehaaste onderzoek van de laatste keer. Ik had nog niets gezegt! Ook had hij kunnen lezen dat ik 1,5wk geleden naar het ziekenhuis ben geweest voor een extra controle omdat ik mij zo beroerd voel(de). Ik heb het dringende advies gekregen om in de "broed stand" te gaan
RUST dus... Moest mij vooral niet druk maken om mijn werk e.d. want die waren er voor verzekerd en dit gaat boven alles. Van mij man kreeg ik een belerende blik en terecht. Ik moet het blijkbaar van een arts horen om het te accepteren... nou ja heel verhaal dus en gelukkig stond ik niet met 8 minutenh weer buiten. Ik heb echter geen echo gehad maar een vk die meeliep heeft wel naar het hartje geluisterd en dat klonk als een trein! Over 3 wk weer maar dan voor de 20 wk echo en een wk later alweer controle. Het mooie weer komt eraan dus ik zal snel op mijn nest kruipen! Liefs