<p>hii leden van ouders van nu. </p><p>Ik had een vraagje wat ik nu in deze situatie moet doen. In begin 2018 vluchtte ik samen met mijn zoontje van net 1 jaar uit huis vanwege dat mijn man depressieve klachten had en zich zelf voor mijn ogen zich zelf wat aan deed. Erg agressief was en zo uit het niets een woede aanval kon krijgen. Ik konde hem aan dat ik het niet meer aan kon kwa situatie en wilde van hem scheiden. Toen ik dat aangaf was hij een aantal dagen vermist omdat hij het niet meer aankon. 4 maanden passeerde nadat hij mij een bericht stuurde met daarin dat hij vandaag dood gaat en wilde mij als laaste zien. Eerste instantie wilde ik naar hem gaan maar andere hielden mij tegen. Uiteindelijk zei ik nee het spijt me. Ik durf het niet. Met daarop een vervolg bericht van hem met zijn laaste foto.. 112 gebeld en na 4 dagen daarna overleed hij in het ziekenhuis. 25 jaar uiteindelijk geworden. Zelf ben ik ondertussen 26 jaar.</p><p>Uiteindelijk nog geen jaar later is de situatie tussen mij en zijn ouders achteruit gegaan. Ze willen hem het liefst hun kleinkind 1 keer in de week zien maar willen zo min mogelijk of geen contact met mij. Geen gedag of hallo kon er meer vanaf.. en vanaf vorige week gaven ze aan mdat wij het telkens vergeten te vragen stuur ik geen berichten meer maar haal ik hem de zondag gewoon op.</p><p>Mij was al duidelijk dat ze geen contact meer met mij willen omdat ik hun ogen hun zoon in de steek heb gelaten. </p><p>Zijn moeder blijft altijd in de auto terwijl vaders hem ophaalt en binnen 2 min alweer zijn vertrokken met de kleine en als ze de kleine weer naar mij brengen rond 7 uur a half 8 savonds gaat het er net zo aan toe. </p><p>Heb altijd rekening gehouden met hun verwerking. Alleen hoe de situatie er nu aan toe gaat vind ik het stukke minder. Denk er zelf aan om de contact te minderen met dat ze 2 of zelfs 1 keer in de maand de kleine zien.</p><p>Sorry voor het lange berichtje maar ik hoor graag jullie mening. Alvast bedankt!</p>