bezoek verloskundige 10 weken buikpijn

hoi

Vandaag toch de verloskundige even gebeld, ik had sinds gisteren een zeurend gevoel onderin mijn buik, ook wat stekend.
aangezien het onze 3e is weet ik wel een beetje wat erbij hoort.
nu gaf dit gevoel me een onzeker gevoel waardoor ik toch besloten heb de verloskundige te bellen
ik kon dan ook vandaag nog even komen.
gelukkig kreeg ik meteen een echo en daar was ons kindje heel mooi te zien, alles zag er prima uit.
ik beschreef de pijn aan de verloskundige als bandenpijn maar ja dat kan toch nog helemaal niet met 10 weken! maar ja dat zal het wel zijn zei ze, je hebt er al 2 kindjes bij lopen waarvan 1 van 8 maanden die je veel tilt!!
advies rustig aan doen en minder tillen,...
tja dit zal niet meevallen maar goed ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden!

Hoi hoi,
Ik heb ook al flink last van bandenpijn, al vanaf de 5e week. Met niezen, draaien in bed, onverwachte bewegingen. Flinke pijnlijke steken links of rechts onderin mijn buik. En ik heb ook al last van mijn schaambeen (vanaf week 8), mogelijk beginnende bekkenklachten. Kan dus inderdaad wel al vroeg voorkomen, helaas voor ons....
Succes ermee!
Groetjes, Irene

Bandenpijn kan heel goed hoor, en inderdaad ook heel vroeg. Ik zat met zes weken bij de huisarts en loop nu al drie weken met een band om mijn bekken vanwege de bandenpijn. De bekkenfysio zegt dat mijn bekken gewoon stabiel is en dat als het zo vroeg is de kans groot is dat het ook weer over gaat tijdens de zwangerschap, daar hoop ik dan maar op! Want het is wel balen natuurlijk. Anderzijds, na mijn drie miskramen denk ik van elke klacht: de hormonen doen het blijkbaar!

Sterkte ermee!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Wat vervelend dat jullie daar zo vroeg al last van hebben. Ik herken het wel een beetje. Ik heb sinds mijn eerste zwangerschap (ruim 2 jaar geleden) bekkeninstabiliteit. Dat begon al voordat ik zelf wist dat ik zwanger was. Ik heb krukken in huis en doe niet te veel op een dag. Mijn zoontje (17 mnd) gaat nu pas een beetje los lopen en dat is best zwaar om te tillen. Maar ach, we modderen een beetje aan.

Veel sterkte allemaal.

Groetjes,
Nelly.

hoi !
ik wil je niet bang maken, maar ik heb ook een zeurend gevoel in mijn onderbuik en nu blijkt dat ik een blaasontsteking heb. Ik heb verder geen pijn bij het plassen, zoals ik vroeger had als ik een blaasontsteking had.
Als je zwanger bent kan je het minder voelen.
groetjes bootje!

Hey Bootje,
ik heb zelf ook al aan een blaasontsteking gedacht maar ik denk dat het gewoon mijn banden zijn! het zeurende gevoel had ik ook bij mijn andere zwangerschappen!
dat duurde tot ongeveer de 12e week!
maar ik kan natuurlijk in ieder geval even naar de huisarts gaan! dan weet ik het zeker!
ik schrik daar ook zeker niet van hoor!
bedankt voor je tip!! wel raar trouwens he dat je er geen last van hoeft te hebben!!
Liefs

Hai!

Nou, ik heb dat precies hetzelfde. Nu 10 weken en sinds een paar dagen een zeurende buikpijn en rugpijn.
Denk idd dat het mijn banden zijn maar ga maandag toch even een plasje naar de dokter brengen voor een eventuele blaasontsteking!

Sterkte ermee!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan