Bezoekje cb Linde

We zijn afgelopen week weer eens op het cb geweest, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar echt geen zin in had.
Ik vond het met een klein baby'tje wel prettig maar met een peuter die het prima doet???
Nou ze weegt 14,2 kilo en is 92 cm, nog steeds een klein bolletje dus.
De ogentest deed ze supergoed en de test-spelletjes ook, jaaa Linde kan een trein maken van blokjes!!!
Het gesprek vond ik niet zo, de arts van het cb is super maar de rest dus niet.
Zo vond de assistent ook dat Linde nu toch echt zindelijk moest gaan worden, tja dat wil ik ook graag maar Linde duidelijk nog niet.
Gisteren wilde ze alleen een onderbroekje aan en dat werd al snel een ongelukje, maar...ze wilde graag weer alleen een onderbroekje aan, maar helaas was ook dat geen succes.
De pogingen op het potje lukte helaas niet, we geven echt niet op maar ik ga er toch echt in geloven dat ze er nog niet klaar voor is.
Ze lijkt gewoon nog niet te voelen als ze naar de wc of het potje moet gaan.
De meer serieuze problemen als het tegenhouden met poepen deed ze (alweer) af als vervelend???
Maar goed mei 2010 de laatste keer en dan is dat hoofdstuk ook weer afgesloten.
Ik heb het weer van me af geschreven, fijn!!!

groetjes Daniëlle.

belachelijk dat ze zeggen dat ze nu echt zindelijk moet worden. ze moeten nog drie worden. het komt vanzelf wel.

Ik vindt het ook altijd alleen maar leuk om te weten wat de lengte en het gewicht is. Verder laat ik het langs me heen gaan.

Je hebt gewoon een prachtig dametje
Liefs sandra

Idd raar dat Linde nu echt zindelijk moet worden.
De laatste keer dat ik naar het cb moest stelde echt helemaal niets voor. Ik ging zitten en ze vroeg heb je vragen en liet Thomas gewoon spelen. En dat was het eigenlijk. Ik had gevraagd over het praten van Thomas, want ik vind dat hij niet goed praat. Nu hebben we een afspraak staan op 3 augustus en dan wordt er extra tijd aan zijn praten besteden. (klinkt niet helemaal nederlands).
Thomas is ook nog niet zindelijk en heeft ook echt nog geen zin om zindelijk te worden!!!
Komt allemaal wel goed! Laat ze maar lekker praten daar op het cb!
Liefs Esther

Toevalling zijn wij net vanmorgen geweest en ook Thom heeft de ogentest goed doorstaan (hij vond het maar suf dat hij steeds hetzelfde plaatje -maar dan kleiner- moest benoemen "dat heb ik net al gezegd" haha) en ook hij kan een treintje maken. Wat het zindelijk worden betreft zei onze wijkverpleegkundige dat ergens tussen de 2 en 4 jaar normaal is, dus dat ze dat nu echt nog niet hoeven zijn. Zo zie je maar dat het weer overal anders gaat. Laat ze maar lekker kletsen! Wat het praten betreft, Esther, volgens onze wijkverpleegkundige moeten kinderen van rond de drie jaar oud zinnen van drie woorden kunnen maken. Doet Thomas dat?
Groetjes

Het is ongelooflijk dat ze allemaal wat anders te zeggen hebben. Hier vonden ze dat Chloë vrij vroeg was met zindelijk zijn..(alleen 's nachts nog niet)

Verder wilde ze daar de mond niet open doen dus die test ging erg moeizaam.. En thuis staat die mond geen minuut stil.. haha

Ook ik ben alleen altijd nieuwschierig naar de lengte en het gewicht
Chloë was 101 cm 14,9 kilo.
MOcht wel wat meer wegen maar ze is nu eenmaal een spriet..

groetjes pally

Bij ons was alles goed.
Ze deed daar zelfs dingen die pas een 4 jarige hoefde te kunnen.
Dus we waren natuurlijk apetrots.

Danique weegt nu 15 kilo en is 95 cm
Was precies goed volgens hun.

liefs Ilse

En trouwens over dat zindelijk zijn.
Maak je niet ongerust hoor als ze er aan toe zijn komt het vanzelf.
Als je ze nu gaat pushen duurt het alleen maar langer

Terug
Bovenaan