We zijn afgelopen week weer eens op het cb geweest, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar echt geen zin in had.
Ik vond het met een klein baby'tje wel prettig maar met een peuter die het prima doet???
Nou ze weegt 14,2 kilo en is 92 cm, nog steeds een klein bolletje dus.
De ogentest deed ze supergoed en de test-spelletjes ook, jaaa Linde kan een trein maken van blokjes!!!
Het gesprek vond ik niet zo, de arts van het cb is super maar de rest dus niet.
Zo vond de assistent ook dat Linde nu toch echt zindelijk moest gaan worden, tja dat wil ik ook graag maar Linde duidelijk nog niet.
Gisteren wilde ze alleen een onderbroekje aan en dat werd al snel een ongelukje, maar...ze wilde graag weer alleen een onderbroekje aan, maar helaas was ook dat geen succes.
De pogingen op het potje lukte helaas niet, we geven echt niet op maar ik ga er toch echt in geloven dat ze er nog niet klaar voor is.
Ze lijkt gewoon nog niet te voelen als ze naar de wc of het potje moet gaan.
De meer serieuze problemen als het tegenhouden met poepen deed ze (alweer) af als vervelend???
Maar goed mei 2010 de laatste keer en dan is dat hoofdstuk ook weer afgesloten.
Ik heb het weer van me af geschreven, fijn!!!
groetjes Daniëlle.
Ik vond het met een klein baby'tje wel prettig maar met een peuter die het prima doet???
Nou ze weegt 14,2 kilo en is 92 cm, nog steeds een klein bolletje dus.
De ogentest deed ze supergoed en de test-spelletjes ook, jaaa Linde kan een trein maken van blokjes!!!
Het gesprek vond ik niet zo, de arts van het cb is super maar de rest dus niet.
Zo vond de assistent ook dat Linde nu toch echt zindelijk moest gaan worden, tja dat wil ik ook graag maar Linde duidelijk nog niet.
Gisteren wilde ze alleen een onderbroekje aan en dat werd al snel een ongelukje, maar...ze wilde graag weer alleen een onderbroekje aan, maar helaas was ook dat geen succes.
De pogingen op het potje lukte helaas niet, we geven echt niet op maar ik ga er toch echt in geloven dat ze er nog niet klaar voor is.
Ze lijkt gewoon nog niet te voelen als ze naar de wc of het potje moet gaan.
De meer serieuze problemen als het tegenhouden met poepen deed ze (alweer) af als vervelend???
Maar goed mei 2010 de laatste keer en dan is dat hoofdstuk ook weer afgesloten.
Ik heb het weer van me af geschreven, fijn!!!
groetjes Daniëlle.