bezoekje consultatiebureau

Marit heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Het was even huilen maar dat was snel over. Ze ligt nu heerlijk te slapen en ik hoop dat ze er niet te veel last van krijgt.
Ze zit ook dik boven het gemiddelde gewicht. Ze is nu 8 weken en 3 dagen en weegt 5,7 kg en is 61 cm. Ons kleine meisje wordt echt snel groot.

wowww flinke dame zeg die groeit goed!!
amy is nu 8 weken en weegt 4800 gram (komt van 3860 gram af)

en Marit hoeveel woog ze bij haar geboorte??
lekker hoor zit ze nu in maat 62 dan of nog niet????

en die eerste prikjes ik zie er enorm tegenop amy mag volgende week:S:S

hopelijk heeft Marit er geen last van!!
liefs Daan

Zo he, das zeker een flinke meid.
Andries was vorige week woensdag exact 8 weken, en was toen 4.8 kilo en 56 cm.
Andries had vorige week z'n eerste prikjes gekregen. Man man heb hem nog nooit zo horen brullen. Eerst leek hij nergens last van te hebben, maar heb uiteindelijk van 5 tot 10 's avonds met een kreunend kindje op m'n arm gezeten. Uiteindelijk deed een zetpil wonderen, en sliep hij de hele nacht door. En de volgende ochtend kreeg ik direct een dikke glimlach kado.
Maar ze groeien snel he, ik heb nu al met broekjes maat 56 dat ik denk: hmmm het kan nog net, maar ook net niet meer.

Toen Quintus vorige week met 7,5 week zijn prikjes kreeg, was ie 58 cm en 5500 gram. Hij zit voor een groot deel in maat 62. De maat 56 truitjes kijg ik niet meer over zijn grote hoofd :)

De prikjes vielen me alles mee. Bij de eerste alleen een klein kreuntje en bij de tweede een woeste brul die ik wel vaker gezien heb als ie niet snel genoeg eten krijgt :) Terwijl ie normaal heel actief is overdag, heeft ie die dag alleen maar liggen tukken. Verder geen last.

Marit woog 3600 gram en was 50cm. Een paar broeken en truitjes van maat 56 past ze nog en verder moet ze nu echt in maat 62.
Ze vandaag heel veel geslapen en verder heeft ze geen last gehad. Maar we moeten de hele avond nog.

Wow, dat is echt een grote meid!!
Ik weet nog niet hoe lang Olivia nu is, maar die is ook niet klein :)
Olivia zit ook in maat 62, maar sommige 56 broekjes passen nog wel. Shirtjes mt 56 worden of te strak bij de schouders of te kort. Rompers heeft ze maat 62/68.

Terug
Bovenaan