Bezoekje gynaecoloog

A

Anoniem

Guest
Afgelopen donderdag hadden we een afspraak in het ziekenhuis omdat ik onregelmatig ongesteld blijf.
Uit het inwendig onderzoek kwamen geen gekke dingen en was dus allemaal ok.

Ik moest gelijk bloedprikken om mn hormonen te laten nakijken omdat ik dus de laatste 3 maanden 7 dagen na mn eisprong al ongesteld wordt en dat is dus wel erg snel. Mn man moest ondanks dat we al een dochter hebben zn zaad inleveren.
Nu maar wachten op de uitslag. Volgende afspraak staat voor begin augustus.

Iemand ervaring met ongesteld worden 1 week na je eisprong? Ik ben benieuwd wat ze daaraan kunnen doen als blijkt dat dit inderdaad het probleem is.
Ondertussen maar weer op naar ronde 11

Hai Annemootje1,

Ik heb hier geen ervaring mee maar ik hoop dat de uitslag positief voor jullie uitpakt! Fijn dat er iig uit het inwendig onderzoek niets geks naar voren kwam. Wel vervelend dat je al ongesteld wordt 1 week na je eisprong. We zitten zelf nu ook in ronde 11.

Succes! ik duim voor jullie!

Gr Lynn.

spannedn zeg...ik heb er ook geen ervaring mee. idd fijn dat er niks geks uit is gekomen.
duim voor jullie!
liefs

Oh wat spannend meid!
Ik word meestal 12 dagen ongesteld na mijn ei maar begin al na 6-9 dagen na ei met bloedverlies, heel irritant.. Het schijnt dat de luteale fase (zo heet die fase) dan te kort kan zijn als je ongi eerder doorbreekt en misschien is dat bij jou het geval?
Succes!

Terug
Bovenaan